Gå til innhold
Fiskersiden

Fantastisk dag i Nedstrandsfjorden


BINN LADDEN
 Share

Recommended Posts

Var på fiskekonk. i Nedstr.fjrd. i dag, maken til vær og fiske er det lenge siden jeg har vært med på.Fisket på 350-400 meters dyp hele dagen,glemte selvfølgelig kamera. personlig kan jeg melde om 6 fisk på 8 nedslepp, minste fisk(alle langer) på litt over 4 kilo, største på 10 kilo blank.Totalt ble det ca. 36 kilo lange på meg. Ellers ble det fisket både feit brosme(8-9kg?) og blålange, svarthåen trenger jeg vel ikke nevne da den er bankers.

Blir ikke så overrasket om en viss annen på forumet har mer å fortelle om stor lange i nedstrandsfjrd. i dag, regner med at det kommer bilde derfra også..??(ThorEH)

Får jeg tak i et bilde fra veiinga, så skal jeg legge det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers var det mye fin fisk som ble dratt opp, alt fra små lusuer til dagens største lange på litt over 12 kilo.

Vindstyrke 2 gjorde opplevelsen bare enda bedre, selv om det alltid er gøy å bli kåret til årets klubbmester(litt skryt[ :) ])

Konken. ble arrangert av Tysvær havfiskeklubb.

http://home.online.no/~ole.jakr/index.cfm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beit bra hele tiden hos oss!

I slutten var det bare minutter mellom hvert napp, den ene langa nappa 4 ganger før den hang.

Kjøpte et par "vanlige" 11/0 kroker hos Tore Jan, ikke imponert over krokinga på så dyr krok.(bra jeg er en dreven fisker)

Hvilke kroker brukte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.