Gå til innhold
Fiskersiden

fisketur på radøy?


Carl
 Share

Recommended Posts

Ser der er mange som fisker i området.

kommer selv å holde meg der mesteparten av tiden frem til begynnelsen av januar. Nærmere bestemt bøvågen(er mobil).

Lurer derfor på om noen er interresert i selskap på fisketurene sine?

har ikke tilgang til båt, da 2 flytebrygger har slitt seg, og ligger intil nøstet. ikke mulig å få ut en av båtene[} :D ] Detter var særdeles smertefullt, med været som va forrige uke, med blikkstille hav[ :D ]

Har og flustutstyr med meg.

Er hjemmom en tur no, og blir i sandnes til søndag ca.

har ikke tilgang til internet på radøy, men legger inn nummeret mitt når jeg reiser tilbake[^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal i hvertfall en tur til frekhaug kaien i helga, men det blir agning på høyt plan:)

neida er ikke noen dreven meiter jeg heller men har fått mer sansen for det i det siste.

Når det gjelder flue så veit jeg om et par brukbare lyr plasser som har levert bra i høst, men jeg veit ikke hvordan fisket er på disse plassene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay. Da blir det ikke noe denne helga eller uka som kommer, men det kan hande jeg skal ut en tur neste helg, har eksamen 5-8-9-12 desember så egentlig skulle jeg vel ikke fisket i det hele tatt :D men etter 12.des så har jeg fri til fram på nyåret en gang så da er det bare å si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.