Gå til innhold
Fiskersiden

Mandag morgen på Bestemorstranda


Jagos
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av even83

Finfin fisk....hvordan fluesene brukte du?..har dårlig erfaringer med turer så tidlig som nå, men kanskje ikke så rart når jeg bruker vanlig flytesene?

Jeg brukte vanlig WF flyt... men jeg bruker ofte litt lengre fortom og fortynger fluene litt... Da kommer jeg ned på riktig dybde... [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Dolce Vita

Grattis med kalasfisk i fjorden Jagos!

Att andra inte kan låta din tråd vara i fred är bara att beklaga. Typ det samma som det med att Nisse ligger i vänsterfilen för att " det e inte så mycket bilar där..."

Hör av dig en dag så kan vi pröva att trolla i Dröbak efter de som går några nummer utan på den du fick. Inga PM, mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av La Dolce Vita

Grattis med kalasfisk i fjorden Jagos!

Att andra inte kan låta din tråd vara i fred är bara att beklaga. Typ det samma som det med att Nisse ligger i vänsterfilen för att " det e inte så mycket bilar där..."

Hör av dig en dag så kan vi pröva att trolla i Dröbak efter de som går några nummer utan på den du fick. Inga PM, mail.

Hva pokker er det man snakker om egentlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

sitat:Opprinnelig postet av La Dolce Vita

Grattis med kalasfisk i fjorden Jagos!

Att andra inte kan låta din tråd vara i fred är bara att beklaga. Typ det samma som det med att Nisse ligger i vänsterfilen för att " det e inte så mycket bilar där..."

Hör av dig en dag så kan vi pröva att trolla i Dröbak efter de som går några nummer utan på den du fick. Inga PM, mail.

Hva pokker er det man snakker om egentlig ?

Den skjønte ikke jeg heller ...... [8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med super fisk. Det har ikke begynt å klø etter å ta frem fluestanga, men det blir vel ikke ikke så altfor lenge til. Når det gjelder Skogseidrøyer kan de aldri bli vakre. De har jo bare en helt abnorm kondisjon. Skjønner ikke hva som er så stas med å fiske i nærheten av et oppdrettsanlegg. Men, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av bjs

Grattis med super fisk. Det har ikke begynt å klø etter å ta frem fluestanga, men det blir vel ikke ikke så altfor lenge til. Når det gjelder Skogseidrøyer kan de aldri bli vakre. De har jo bare en helt abnorm kondisjon. Skjønner ikke hva som er så stas med å fiske i nærheten av et oppdrettsanlegg. Men, hver sin smak.

Dette har jo blitt diskutert før, men Skogseid har altså hatt storrøye bestand lenge før dde begynte med oppdrett. At endel av e største beiter spillfor er greit nok, men det er ikke det som er årsaken til storrøyene-det er mange vann med røye og fiskeoppdrett (særlig var det det på 80-tallet) men bare et Skogseidvann. Er ikke nok med mat, en må være genetisk betinget for størrelse også.

Ikke pene røyer fra Skogseid? Vad tycks om denne saken på over 4kg espen fikk når vi var der ifjor da?

210220051240BvDQVXVP9rivt9Uqoe.jpg?85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.