Gå til innhold
Fiskersiden

Ytre oslofjord.


Hermy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg er endel rundt utpå der! Mest utenfor Onsøy. Skal godt gjøres å ikka dra noen torsk om du prøver ei sjømil nordvest for Lyngholmen eller på dypet nordøst og sørøst for Missingskjæra. Akkurat rundt disse tider virker det stille men. Har også prøvd meg på isen på Elingårdskilen. Vanligvis et bra sted, men dårlig med fisk der også de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jøss,blir ønsket velkommen og greier jo. Så hyggelig. [ :) ] Godt mulig den holder seg rundt gyteplassene ja. Har snakka med folk i havna som prøvde på ymse bra steder og ulike dyp rett før isen la seg. De fleste steder var det dødt, men de så den på loddet i enkelte høler men den ville ikke ta. Men sånn er det jo. Går opp og ned. Har blitt tatt pene torsker på agn på isen i Onsøy de siste dagene da. Det må sies. Men det er ikke jeg som har fått de.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det blitt tatt mye fin torsk på Elingårdskilen. My old man kom hjem med rundt ti kilo fisk og sa han fikk minst av de som var der.Både på agn og pilk. Angrer som en hund på at ikke jeg også dro ut[ :) ] Og i DET flotte vinterværet æ gett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.