Gå til innhold
Fiskersiden

Årungen 22.2 og grønnsund 23.2


langnes
 Share

Recommended Posts

En kamerat og jeg skulle prøve kilos-abborn i forigårs, igjen... dagen startet bra, ved at ingen av oss hadde maggot, og angfisk måtte vi jo ha. Siden Årungen var målet, måtte vi vente utenfor senteret på Ski i en time,(de åpnet ti..)

med to bokser maggot dro vi mot årungen. Pga j@%&vli dårlig dekk måtte vi parkere ved rostasjonen, og da ble det langt og gå til det vi trodde var "go-plassen"!

isen var utrolig nok dekket av snø, mye snø.. tung å gå!! det ble ikke noe lettere med femten cm sørpe under.. men vi kom frem.

angfisken var første bud... men som vanlig var morten på ferie, langt vekk fra oss. det ble noe små-abbor som vi satte ut. må si trua på små abbor etter stor abbor ikke er veldig stor..

mens meite stengene fisket (mer eller) mindre effektivt, prøvde vi forgjeves etter mer mort..

det var stille lenge... 800x600ACFEFAj1aydF.jpg

egentlig var det stille hele tiden.. 800x600ACFGFAl1aydF.jpg

jeg hadde faktisk et pip på varsleren i dag.. men sikkert bare en som svømte borti sena..

vi kava oss fra isen halv fem.

jeg fikk brukt den nye flytedressen min da, som ikke var altfor dyr!!

[ ;) ][ :D ]

i går kveld skulle jeg ta med kjerringa på grønnsund. ho klagde på vonde bein, mye snø,det var mørkt, sliten etter jobb osv. men skulle jeg fiske måtte ho være med .. (????)

når vi kom til isen ble ho lettere skeptisk. det var jo vann over alt, ikke is. jeg prøvde og forklare at det bare er overvann, men den gikk ho ikke på[ ;) ] jeg testa isen, og den var mer enn god nok. men utfallet ble som anntatt, vi dro HJEM!

800x600Bilder_006.jpg

var jo litt mørkt men...

det var den turen, ti minutter med diskutering...neste gang drar jeg nok aleine gett.. blei rolig i natt gett![ B) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.