Gå til innhold
Fiskersiden

Fortoms-ringer


NoBody
 Share

Recommended Posts

kjøpte ringer med en på fluefiske.net i fjor. dei var laga av gull. største fisken eg fikk når ring va på fortomm va 5kg sø i veldi sterk strømm. eg lika dei ringane.

Ringer i gull høres unødig dyrt ut :D

Spesielt når en benytter forskjellige snører på tre forskjellige stenger.

På tunge synkeliner er det jo selvfølgelig unødvendig, men det blir fort mange ringer til forsjellige flyteliner og lettere FS snører.

Klar det er et interessant alternativ, har du info om pris og om hvor jeg får tak i disse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dem, men når jeg legger dem i handlekurven får jeg beskjed om at de er "midlertidig utsolgt".

Leser også i kjøpsvilkår at dere forbeholder dere retten til å "restnotere" i intil 90dager.

Har du dem på lager eller ikke?

De er på lager. Grunnen er at beholdning sto til 0. Det er rettet nå, så du skal ikke få den meldingen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk disse ringene idag, men sorry dette holder ikke.

Ringene var flatslåtte, og ikke av rund tråd. Jeg har forsøkt med de fleste knuter, men ringene kutter fortommen. Ved de sterkeste knuter, så ble ringene deformerte, og fortommen kuttet.

Til mitt formål vil ikke disse fungere. De må være av rundt materiale, ikke flatslåtte,

Noen som har kjennskap til hvor en får tak i slike ringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ringene blir å finne i landets butikker i slutten av april, altså de skikkelige flueringene. Alle butikker som forhandler med Seeberg har sannsynligvis disse da, eller kan raskt saffe dem

Dette høres lovende ut, Seeberg har vel agenturet på "Riverge", så jeg får vel "lean on" min lokale pusher.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.