Gå til innhold
Fiskersiden

london-Fiskebutikker??


max_fishing
 Share

Recommended Posts

Prisene er stort sett veldig bra. Forsøk deg på http://local.google.com og skriv tackleshop, London i søkefeltet. Forsøk også "fishing, London", "flyfishing, London" og coarsefishing, London" litt avhengig av hva du er ute etter. Du kommer sikkert på flere passende søk også, du som vet hva du er ute etter.

Så kan du jo se om noen av treffene har nettbutikk og du kan dermed se prisene og utvalget på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke nøyaktig hva navnet var, men vi var i hvertfall innom ei sjappe i London ved Wimbledon, og det forekom både kort pust og mindre plass i buksa når vi så både utvalg og priser. Dit var det enkelt å dra til også. Tok bare banen til Wimbledon.

Edit: Sjekka og fant ut at det var Gerrys.

Sjekk ellers den linken her: http://www.uk-active.co.uk/fishing/equippa...tackleshops.htm

Edit 2: Håper ikke du tror at du får tak i billige Sølvkroken Spesial og Hørgårdstenger til halv pris der! Fiskekulturen er jo mildt sagt annerledes, men det er en gullgruve for meitefiskere, surffiskere og fluefiskere. Havfiskeutstyr var det verre med. Noe var selvsagt ok, men britisk havfiskeutstyr blir fort for bögigt for litt kvassere bruk. Er jo grunt der borte...

Tror jeg endte opp med å handle komplett sett med swingere, noen spesialdupper og noe annet småtteri. En annen sjappe vi handlet i etter et gig i London endte vi opp med hver vår mallesteng, tigernuts, boilies mm. Tror Gerrys dessuten hadde bivvy til under tusenlappen av absolutt godkjent kvalitet.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert være hyggelig med en tur i gaten Pall Mall også hvis du er fluefisker. Der ligger det en Hardybutikk og Farlows London (sportfish).

Hardybutikken er egentlig en ganske liten og kjedelig butikk.

Farlows fikk jeg ikke vært innom for den var under oppussing dit SKAL jeg neste gang. Se Sportfish

Fra hjemmesiden deres:

Farlows London

9 Pall Mall

London

SW1Y 5NP

www.farlows.co.uk

Like Buckingham Palace or the London Eye, Farlows Pall Mall is world-renowned.

Just ask any taxi-driver for this London Fly Fishing Superstore.

Recently voted Best Non-Fashion & Best Overall Retail Design at the Retail Design & Equipment magazine "REDs" awards, Farlows' Pall Mall is a must see location in its own right. This state of the art store combines the traditional with the modern & has more than 6500 square feet devoted to all aspects of the Fly Fishing, countryside & British country pursuits. The grandeur of this former bank, with its classic columns & ornate celing, provides magnificent backdrop to our 7000 plus products & is truly unique in London, & indeed the world.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert være hyggelig med en tur i gaten Pall Mall også hvis du er fluefisker. Der ligger det en Hardybutikk og Farlows London (sportfish).

Hardybutikken er egentlig en ganske liten og kjedelig butikk.

Farlows fikk jeg ikke vært innom for den var under oppussing dit SKAL jeg neste gang. Se Sportfish

Fra hjemmesiden deres:

Farlows London

9 Pall Mall

London

SW1Y 5NP

www.farlows.co.uk

Like Buckingham Palace or the London Eye, Farlows Pall Mall is world-renowned.

Just ask any taxi-driver for this London Fly Fishing Superstore.

Recently voted Best Non-Fashion & Best Overall Retail Design at the Retail Design & Equipment magazine "REDs" awards, Farlows' Pall Mall is a must see location in its own right. This state of the art store combines the traditional with the modern & has more than 6500 square feet devoted to all aspects of the Fly Fishing, countryside & British country pursuits. The grandeur of this former bank, with its classic columns & ornate celing, provides magnificent backdrop to our 7000 plus products & is truly unique in London, & indeed the world.

Er Hardy butikken der fortsatt.....tror ikke det!

Var innom Farlows i Februar og må si jeg ble skuffet.....lite utvalg. (er fluefisker)

Sportfish i Redding er mye bedre. 40 min med tog fra London!

Ellers kan jeg anbefale Glasgow Angling Center i Glasgow hvis noen er i de traktene. Var der i helgen...og der var det mye utstyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Hardy butikken der fortsatt.....tror ikke det!

Var innom Farlows i Februar og må si jeg ble skuffet.....lite utvalg. (er fluefisker)

Sportfish i Redding er mye bedre. 40 min med tog fra London!

Ellers kan jeg anbefale Glasgow Angling Center i Glasgow hvis noen er i de traktene. Var der i helgen...og der var det mye utstyr!!!

Det er et par år siden jeg var der, så det kan godt stemme at Hardybutikken har lagt inn årene. :)

Synd at Farlows var så dårlig - blir vel kanskje en togtur på meg neste gang da :D

Var det Glasgow Angling Center i selve byen (Glasgow) du var på eller den utenfor (ved flyplassen)?

Var en tur på den i byen i sommer og den var OK - men den ved flyplassen skulle være endel større. Fikk desverre ikke tid til å komme meg ut dit - måtte litt rundt på destilleri også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.