Gå til innhold
Fiskersiden

Villmarksmesse i Bergen!


truttakiller
 Share

Recommended Posts

Hallo folkens

Var på messen i Arenum lørdag, og jeg er litt skuffet. Har vert der før, og synest at det ikke var så spennede som tidligere år :D Er jeg den eneste som synest dette :D , eller er det flere som er litt skuffet :)

Messen var ok den, men som sagt var den ikke så spenstig som den pleier :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvalget er omtrent det samme som tidligere år. Stort sett er det de samme butikkene som går igjen også.

Men i år har det vært katastrofalt lite folk. I perioder har vi stått på stand og klødd osss et visst sted.

Forøvrig bør det vel nevnes at det er utrolig mange gode tilbud for oss med fiskeinteresse i blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har vært kjedelig tidligere også, men sammenlignet med tidligere erfaringer fra Oslo blir det litt lite her. Jeg har dog et invitasjonskort (30 % rabatt!) liggende her som jeg tenkte jeg skulle bruke etterpå. Man kan alltids fylle på med pilker til 20 kr stykke eller noe.

I fjor var Proteinfabrikken der med sine goder. Hadde håpet de var der i år også slik at jeg sparer porto. Muskler trenger næring, og trenger muskler for å pælme blyet lengst ut til der de store står :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det var mange gode tilbud, men som du nevner så var det nokså dødt. :D Manglet litt av atmosfæren som har vert tidligere. Så forventer jo selvfølgelig litt forandring fra år til år, eller er jeg storforlangendda :) Hadde med meg en på messen, og følte jeg fikk lite igjen for de 200 kr jeg betalte for å komme inn.

Det som var meste spennende, var auksjonen kl 15, der nesten ingen kom med bud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom lørdag og fornøyd med kastedemoer og praksisk fiskeseminar; bra alt sammen. Sleit jo litt med vind, men de beste behersker alle forhold. Neste år kunne kanskje bassengene legges innendørs og med litt pause mellom hver kastedemo, da tror jeg flere hadde sett på.

Bra med våpen og annen friluft, bedre enn tidligere synes jeg.

Også kjempekompetanse på flue var tilstede med mange av landslagsgutta, så det er mye annet bra enn selve utstyrstilbud. Tilbudene kunne vært noe bedre, men det er prutbart på messe.

Så alt i alt er jeg godt fornøyd med messen og det legges merke til hvilke butikker som virkelig gjør mye for den enkelte fisker med tilrettelegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens

Var på messen i Arenum lørdag, og jeg er litt skuffet. Har vert der før, og synest at det ikke var så spennede som tidligere år :( Er jeg den eneste som synest dette :D , eller er det flere som er litt skuffet :(

Messen var ok den, men som sagt var den ikke så spenstig som den pleier :o

ikke spenstig!

da skulle dere sett sildakongen hoppe over disken for og slås med kalmar :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes messen var som forventet. Savnet litt utstyr til trolling og eventuelt tyngre Hav fiske. :lol:

I fjor hadde vi mye tungt havfiskeutstyr med oss på messen og solgte som hakka møkk. I år tok vi med oss mye mindre og etterspørselen var heller laber.

Litt flaks skal man ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.