Gå til innhold
Fiskersiden

VM i sjøørretfiske i Vefsna


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Var ikke der, selv om jeg hadde utrolig lyst... Men jeg passerte Vefsna på tur til Lofoten like før og etterpå, og jeg har aldri sett mindre vann i den elva! Hørte at fangstene ble deretter, uten at jeg vet noe om største fisk etc. Kun at det ble tatt rekordmessig lite fisk under arrangementet... :)

Kjipe greier, håper det blir nytt arrangement neste år! Noen som vet noe mer om dette?

...og åssen blir det egentlig med gyro-behandlingen av Vefsna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ble det ikke napp en gang?? :D:D

Vel...napp ble det, og fisk på land...men ingen tellende. Harr, harr og atter harr. Jeg hater Harr. Det ble riktignok tatt fisk av andre konkurrenter, men denne karen havnet på sisteplass. Jeg har fisket i Vefsna i 15 år på rad, men aldri opplevd så lite vann og så lite fisk. Håper og tror det blir konkurranse til neste år også, og da tar jeg revange. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vel...napp ble det, og fisk på land...men ingen tellende. Harr, harr og atter harr. Jeg hater Harr. Det ble riktignok tatt fisk av andre konkurrenter, men denne karen havnet på sisteplass. Jeg har fisket i Vefsna i 15 år på rad, men aldri opplevd så lite vann og så lite fisk. Håper og tror det blir konkurranse til neste år også, og da tar jeg revange. :P

Ja dere var uheldig med forholdene og det var mye tilfeldigheter som avgjorde hvem som fikk fisk og ikke tror jeg.

Ja det er mye harr i Vefsna...irriterende mye enkelte ganger he he-

Vet ikke om du har hørt det men det blir mesterskap neste år også.....med flere deltakere og med aktiviteter for resten av familien også. Det kan bli bra.

Endret av speydork
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere var uheldig med forholdene og det var mye tilfeldigheter som avgjorde hvem som fikk fisk og ikke tror jeg.

Ja det er mye harr i Vefsna...irriterende mye enkelte ganger he he-

Vet ikke om du har hørt det men det blir mesterskap neste år også.....med flere deltakere og med aktiviteter for resten av familien også. Det kan bli bra.

litt off topic, men:

Hvor langt opp i vefsna får man harr? går det harr også i svenningdalselva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off topic, men:

Hvor langt opp i vefsna får man harr? går det harr også i svenningdalselva?

Du får harr fra Trofors og nedover til Mosjøen. Mest harr er det vel fra laksfors og nedover.

Har ikke hørt om harr i svenningdalselva....men jeg vet ikke hvor mye fisket det blir der for tiden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.