Gå til innhold
Fiskersiden

Morratur


HåkonS
 Share

Recommended Posts

Var klar til å fiske klokka 7. Kasta uti noen forballer der jeg hadde sett beveglse og små boblebad i liljene. Nesten med en gang var det flere fisk innpå forplassen, var nok sutere. Hadde mange (løfte)napp men fiskene ville aldri sitte! Etterhvert ble det ganske stille og jeg fikk mange typiske mortenapp i duppen. Ga tilslag på et og ble overasket over at det var tyngre fisk! Karuss tenkte jeg og det stemte! Fikk håva den kjapt. Nydelig karuss på 1470 gram og 40 cm!

28072006105547JomdSjh6mR14.jpg

28072006105547P4djJV7y5I71.jpg

Da var hele turen redda, superfornøyd! Dette er vel den fisken jeg setter høyest av de jeg har fått i år. :)

Ble også en liten suter på 6-700 gram. Hadde også besøk av et svart dyr (kanskje mink) som jeg måtte jage vekk flere ganger da jeg syns det kom litt for nærme hehe.

Endret av HåkonS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny tur i dag. Var klar til å fiske klokka fire. Ingen suter-boblebad, har jo vært fiska mye på dette stedet i sommer, lurer på om suteren er blitt vanskelig å få på mais? Er det så fort gjort? Heldigvis var det en karuss som var interesert. Det var forsiktig napping i duppen HELE tida! Bytta fra krokstørelse 12 til 14, da fikk jeg nesten med en gang et mer tydelig napp og kunne gi tilslag. Karussen ble ganske fort håva etter noen runder i liljene. Veide 1450 gram og var 39 cm. :D

06082006105037pAwGMLurVjs9.jpg

06082006105037td84loHae5D8.jpg

06082006105037Ni1vAw4wYfwA.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.