Gå til innhold
Fiskersiden

Kan dette forumet gi svar på alt?


StåleG
 Share

Recommended Posts

Jeg trenger et sett med nye sommerdekk, et reservedekk og muligens et sett piggfri til min kjære aldrende A4. I den sammenheng er jeg jo ute etter den beste kombien av pris, kvalitet og holdbarhet. Noen forslag?

Men det viktigste: Tidligere har bilen kun vært på audiverkstedet og fått byttet dekk der, men nå tenkte jeg å prøve å kaste bort litt mindre penger. Hvor kjøper man dekk i Haugesund/Karmøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vinterdekk piggfritt bruker jeg dekk som er produsert i japan eller finland. Disse dekkene er beregnet for snø og is,ikke som tyske autobahn dekk.

Men for guds skyld ikke kjøp Barum dekk!

Audi a4 96-01 har en elendig forstilling i likhet med vw passat 98-03så sjekk den før du spanderer nye dekk på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continental Eco contact, kjører jeg på for andre gang nå. Bilen min sliter en del dekk med vekt på 1500 kg og 4WD men disse har vært meget bra.

dekkmann i Haugesund selger disse 185/70 14" 3600,- for 4 stk slitesterke, støysvake og god på veien.

du kan få billige dekk som er slitesterke, men rævva å kjøre på, med minst mulig støy på dekkene så vil de bli "mykere" i gummien og dermed slites raskere. Så her må det prioriteres riktig, det er jo en jungel av dekk å få tak.

NB! det er startet ny dekkbutikk på Bygnes nå Haugaland dekk tror jeg det heter, bakom Rulle Salomonsen der hvor Danielsen med bossbilene var før.

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Lunde dekkservice på Risøynå.. var vel jeg som tipsa Asmund om dette. Bruker dem til taxiene, og da går det i Vredstein dekk.... du får utrolig mange kilometer pr sett på dem.

Jupp! ;) har kjørt ca 4000 km på disse siden jeg skiftet, og er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continental Eco contact, kjører jeg på for andre gang nå. Bilen min sliter en del dekk med vekt på 1500 kg og 4WD men disse har vært meget bra.

dekkmann i Haugesund selger disse 185/70 14" 3600,- for 4 stk slitesterke, støysvake og god på veien.

du kan få billige dekk som er slitesterke, men rævva å kjøre på, med minst mulig støy på dekkene så vil de bli "mykere" i gummien og dermed slites raskere. Så her må det prioriteres riktig, det er jo en jungel av dekk å få tak.

NB! det er startet ny dekkbutikk på Bygnes nå Haugaland dekk tror jeg det heter, bakom Rulle Salomonsen der hvor Danielsen med bossbilene var før.

Dekkonline.no leverer 4 Continental EcoContact 3 for kr 2936,80, fraktfritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkonline.no leverer 4 Continental EcoContact 3 for kr 2936,80, fraktfritt!

løp, tast og kjøp

edit: kanskje denne kan hjelpe deg litt http://www.dinside.no/php/art.php?id=87375

edit 2: ser nå at du får disse dekkene for 2692,- på http://www.dekkexpress.no/

Endret av ovejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.