Gå til innhold
Fiskersiden

kan noen hjelpe meg med å finne ett spill


tryta
 Share

Recommended Posts

Fra data alderens barndom så husker jeg best:spy hunter,ports off call,pac-man,bomb man og oslo børs.

Ports of call has jeg,men savner oslo børs. Hvis jeg var student,så kunne jeg spille aksjespillet som ligger på oslo børs sin hjemmeside.

Er det noen her på forumet som vet hvor jeg kan få lastet ned oslo børs spillet? Mimrer om kjøp/salg av elkem,norsk hydro og kværner.

Husker jo noen av kveldene vi satt som tente lys foran det grønnaktige lyset fra data monitoren.Press play on tape,run og turn tape :blink:

Husker også første animasjonen da en elefant tuslet over skjermen å slapp en lort,men det var jo når amiga 500 kom- alle pratet om en som tilogmed hadde ekstern diskettstasjon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre,men jeg har ett program som takler ms dos. Mener hele spillpakken ligger ute ett sted på nettet klar til å brukes direkte på vin98-2000. Veit bare ikke hvor jeg kan finne den.

Hvis noen ønsker båtspillet,så kan jeg sende det som fil via skype eller mail tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start her: http://www.c64.com/

Finn en C64-emulator og last ned. Så kan du velge og vrake mellom 10000-vis av spill som ikke tar noe plass i det heletatt omtrent. Har lagt opp emulator og en bråte gamle spill på jobb-laptoppen - ufattelig greit å ha når man innimellom blir sittende en eller annen plass og bare vente og ikke har nett-dekning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start her: http://www.c64.com/

Finn en C64-emulator og last ned. Så kan du velge og vrake mellom 10000-vis av spill som ikke tar noe plass i det heletatt omtrent. Har lagt opp emulator og en bråte gamle spill på jobb-laptoppen - ufattelig greit å ha når man innimellom blir sittende en eller annen plass og bare vente og ikke har nett-dekning!

C64 emulator er vel ikke nødvendig lenger. Det er en side, som jeg selvfølgelig ikke har addressen til her, som har lagt ut haugevis av c64 spill i java format. Så du kan spille dem over nettet. Funket meget bra.

Finner sikkert siden med ett lite søk.

Endret av krheldal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei det er sant, men får jeg sånne behov så tar jeg meg heller en tur på loftet og henter ned

vidunderet. Du har vel ikke kastet den vel? :(

Kastet den nei, erru gæærn? Har den fortsatt komplett med både kasettspiller og diskdrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.