Gå til innhold
Fiskersiden

Ingen fisk - men noen høstbilder


rottmann
 Share

Recommended Posts

Glomma/Øyeren

Etter tre blanketurer håpet jeg lykken skulle snu, men den gang ei.

Blei nok en tur uten fisk men jeg hadde en fin tur allikevel, for høsten er jo fargerik :D

Ser at bildene dessverre ble litt vel store..men jeg orker ikke og gjøre de om.... så dere får scrolle litt :o

13549.jpg

13550.jpg

13551.jpg

13552_s.jpg

13553.jpg

13554.jpg

13555.jpg

13556.jpg

13557.jpg

13558.jpg

13559.jpg

13560.jpg

13561.jpg

13562.jpg

13563.jpg

13564.jpg

13565.jpg

13566.jpg

13567.jpg

13568.jpg

Hjemme igjen. Blei kaldt på slutten. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på søndag og bare delta, alle løp ut i Øyeren var kakao så jeg gadd ikke reise lenger ut :blink:

Elva ser bedre ut nå så om det ikke kommer noe særlig nedbør før helga blir det vel ny tur lørdag

eller søndag :blink:

Vanntempen lå rundt 38 F og så mye fisk på loddet men det var helt dødt, hadde ikke et napp og jeg prøvde

alt jeg har i kassa å litt til :D

Endret av rottmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på søndag og bare delta, alle løp ut i Øyeren var kakao så jeg gadd ikke reise lenger ut :blink:

Elva ser bedre ut nå så om det ikke kommer noe særlig nedbør før helga blir det vel ny tur lørdag

eller søndag :D

Vanntempen lå rundt 38 F og så mye fisk på loddet og helt dødt, hadde ikke et napp og jeg prøvde

alt jeg har i kassa å litt til :D

skal ut på fredag og lørdag hvis forholdene er OK. Tenker da på vann og vind, men kommer da til å reise sørover. Ut i fra det du skriver så er det ikke akuratt ville tilstander i delta. :blink: Når det gjelder å få fisk på jerk så synes jeg Steinsfjorden er enklere, men når det gjelder å dorge så synes jeg Øyeren er hakke vassere.

Men nå skal det sies at jeg ikke har prøvd meg på jerk på denne tiden av året på Øyeren, så det skal jo uansett bli spennende. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ut på fredag og lørdag hvis forholdene er OK. Tenker da på vann og vind, men kommer da til å reise sørover. Ut i fra det du skriver så er det ikke akuratt ville tilstander i delta. :blink: Når det gjelder å få fisk på jerk så synes jeg Steinsfjorden er enklere, men når det gjelder å dorge så synes jeg Øyeren er hakke vassere.

Men nå skal det sies at jeg ikke har prøvd meg på jerk på denne tiden av året på Øyeren, så det skal jo uansett bli spennende. :blink:

Har ikke prøvd Steinsfjorden før, har båten liggende i hagen og når jeg ikke har hengerfeste bilen blir valget enkelt :D

Har bare bodd her litt over et år så jeg er rimelig fersk i området....har fått en del bra tips av en snill

nabo :P

Er vel lettere og jerke her på våren.....sommeren i år var jo varm og fisken sto dypt, så i år har det vært mest dorging.

Hørte at Glomma ikke hadde vært så varm på mange år

Bor i et paradis du ståle :D

Hadde med deg kamera nå :D

Ja fikk med meg kamera denna gangen :)

Sant det...føles som og bo i paradis ja :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.