Gå til innhold
Fiskersiden

Noen dagers satsing av O-dølinga


el Toro
 Share

Recommended Posts

Det har blitt noen dager med isfiske den siste tiden og her er noen få bilder av resultatet. Det har vært svært dårlig fiskebett generelt. Kompis Lars Ola og jeg har rota rundt etter store gjedder, men det har vært svært vanskelig. Det var ihvertfall ei sulten glommagjedde på 114cm som lot seg lure, kanskje ikke så rart når vekta ikke viste mer enn 8620g. Var sikkert litt sulten... I tillegg ble det noen noen greie harrer, småsik og noen usle abbor. Vi har ihvertfall prøvd!

17618_s.jpg

17620_s.jpg

17622_s.jpg

17627_s.jpg

Endret av el Toro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte fisker og flotte bilder.... Godt å se at avkrokingsmatte og veienett er en like selvølgelig del som det andre fiskeutstyret når fisk skal returneres... Gleder meg til Is ja, så det var snerk over store deler av Tune i dag, en liten god kuldeperiode nå så er det duket for litt balansefiske igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte fisker og flotte bilder.... Godt å se at avkrokingsmatte og veienett er en like selvølgelig del som det andre fiskeutstyret når fisk skal returneres... Gleder meg til Is ja, så det var snerk over store deler av Tune i dag, en liten god kuldeperiode nå så er det duket for litt balansefiske igjen...

Er veldig viktig med riktig utstyr, bra du legger mærke til det! Har man rett utsyr føler man også at en har mye mer kontroll når gromfisken først biter på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.