Gå til innhold
Fiskersiden

Flyndrevika downuder


Rudolf
 Share

Recommended Posts

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :D

Kim Andre: det er slimorm ikke slimål ;) siden noen har hacket UWPHoto sin server, får jeg ikke sjekket om slimormen er den samme som han fotograferte på en liknende lokasjon, men kanskje i morgen. Slimormen var 30-40 cm lang da jeg oppdaget den, men disse dyrene kan strekke seg noe voldsomt, som f.eks. da den svømte rundt hodet til Leif. Bredden var som et vanlig slips og tykkelsen 1-2 cm.

Gismervik: Ja, det er et vanskelig valg på hvert eneste dykk å ta rett linse. Siden det var mørkt slik at det ble rene blitzbilder og det antakelig ikke var så stor mulighet for å treffe STOR fisk der, valgte jeg makroobjektivet. Det er jo også makro jeg synest er mest moro da :D

Men, til sommeren, når en kan bruke naturlig lys for å få dybde i bildene, kommer jeg nok til å bruke vidvinkel mer. Hvis det skulle dukke opp et sted med stor fisk, vil jeg selvfølgelig velge vidvinkel eller 18-70 linsa :D Desverre er de sore fiskene som regel bedre dykkere enn meg og de oppholder seg på steder jeg ikke kan finne dem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.