Gå til innhold
Fiskersiden

Ny M3 på vei


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok - ikke nye M1 altså, som jeg har linka til innlegget mitt rett over ditt :) da hdde jeg nemlig blitt litt overrasket ;)

Skal nok til Nürburgring med min 1.8 Zafira ja... eller ikke :) Kanskje banetacxien med hu kvinnfolket i M5'en :)

man får leid div biler, alt fra race specca 118 til porsche gt3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overbevisst, gi meg heller en ny Audi S5 - DET er bil.

Eh, tvangsstrupet fra Audi pga porsche, samme motoren yter 420 hk i både rs4 og r8, med sw update får man ca 450bhp ut av den, i s5 har den 320hk. Mindre enn i min høhø... men kommer en s5+ samt en rs5 sanrt, da snakker vi. For A5 3.0TDI går bedre enn s5, så valget er ditt Westside :) Ellers er begge to litt "tunge" å kjøre. R8 til svensken jeg ble kjent med i Nürburg gikk bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Smaken er fremdeles som baken :D Men jeg kan være enig med deg at generelt så lager Audi penere biler enn BMW nå.

Mmmm deilig å høre at du synes det lillegutt :D Veldig enig

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedi 116 nå ? Sist var det snakk om 118 :) Mitt tips må vel være at 118 er ett minimum...

næ, drøyt ti flere gamper enn i dag, bensin, manuell og mindre bil. Godt nok for meg. Heller ingen testere som rapporterer akutt mangel på futt i 116-en. Men her snakker vi jo egentlig kun om peng. Hadde ikke vært meg imot å fleske til med 130 hvis jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.