Gå til innhold
Fiskersiden

Hva leser dere på do?


el-nico
 Share

Recommended Posts

Går i AOF og hardware blader fra komplett.no, teknikk magazinet osv..

Oppdaget ikke dette med å ta seg god tid og lese noe mens man huiter før 2år siden. Før dette var det om å gjøre å huite raske og effektiv. :)

da oppklarte du iallefall noe jeg har lurt på i alle år......jeg trodde at alle som leste på do var trege i magen og måtte ha noe å finne på mens de ventet, så er det rett og slett bare for å få seg en avslappende kosestund.....og dette har jeg trodd så lenge jeg har levd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bøker, reklame, blader, magasiner osv.. blir jeg rik så tror jeg at jeg ryker på en flatskjerm med dvd på dass.

Er utstyrt med en forbrenning som er hakket vassere enn anlegget på Bøler, så ting må ut ett par, tre ganger til dagen. Så jeg får lest litt :)

Dette er ikke høy forbrenning, men irritabel tarm...

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ingenting. Går inn døra, setter meg ned og gjør det jeg skal og går ut igjen. Eventuelt et trykk på en eventuell gassbeholder med rom-parfyme. Ser ikke gleden i å sitte å lese på dass rett og slett hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser ingenting. Går inn døra, setter meg ned og gjør det jeg skal og går ut igjen. Eventuelt et trykk på en eventuell gassbeholder med rom-parfyme. Ser ikke gleden i å sitte å lese på dass rett og slett hehe..

blir kanskje litt for effektivt: a là "Kjøp melk og brød, Bonzo er død - jeg er gravid!"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke noe. Jeg tørrtrener kasteteknikk med armene mine. Det har dessverre ført til en stygg uvane under praktisk fiske, da jeg plutselig kan ta meg der bak midt i snakerollen... :)

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Det går helt klarrt mest av biltemakatalogen, tilsvarende hos Clas Ohlsson, all reklame som havner i den grønne kassen, AOF, WAP, avisa og alt som ellers er lagt strategisk i nærheten. Shampooflaskene har jeg gått lei av. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.