Gå til innhold
Fiskersiden

Konsert!


kull
 Share

Recommended Posts

hei. vil bare opplyse om at lørdag førstkommende, 26. mai, spiller dia psalma og charta 77 i kulåsparken i sarpsborg! for de av dere som liker retro svensk folkpunk (hvis det er noen foruten meg), så er dette en innertier. møt opp! eller dra ut og fisk!! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. vil bare opplyse om at lørdag førstkommende, 26. mai, spiller dia psalma og charta 77 i kulåsparken i sarpsborg! for de av dere som liker retro svensk folkpunk (hvis det er noen foruten meg), så er dette en innertier. møt opp! eller dra ut og fisk!! :unsure:

Det hadde vært lidderlig moro, men må bli ei anna gang. Har planer på lørra, selv om jeg har visst om denne muligheten en stund.

Kos deg mye. Svensk trollpunk funker så flott i festformat.

Så Charta sammen med Coca Carola i oslo for noen år sida. Dæven for en fest det ble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi.

Det hadde vært noe. Dia psalma så jeg i Oslo sammen med de lyckliga kompisarna. Spilte på So what for en mannsalder siden. var drittfett, dro til og med i gang med noen strebers låter. Digger mye gammel svensk punk, men har nok ikke mulighet. Fint at man legger ut slike tråder forøvrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DLK er jo svensk trallpunks klare ener. så de på so what sammen med big fish i 95. Mart spillte bass og sang så både svetten og fråden hagglet, for et jevla øs.... mmmm, gode gamle dager, da man kunne herje rundt i moshpiten time etter time og sprette opp av senga neste morgen. nå får en stakkar vondt og blir anpusten bare noen snakker om moshpiten. :lol: fikk også med meg dia psalma på arvika i fjor, var ikke dumt det heller! liten tvil om at det blir bra trøkk i parken til lørdagen, ja! gleder meg stort. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.