Gå til innhold
Fiskersiden

Ørretfiske i Hunnselva


øyvind fiskekongen
 Share

Recommended Posts

Flott fisk og helt greit at dere kakka den. Mange av oss som har gjort det samme i ungdommen. Tror ikke at det er "vondt" ment bak en del av meningene her, kun forsøk på å drive informasjonsvirksomhet!

Veldig sant! Det er en flott fisk, og all honnør til fisker'n. Skal ikke si noe jeg, jeg kakka vel all fisk jeg fikk til jeg var 18 og meldte meg inn her på siden. Er kun informasjonsvirkomhet jeg driver med her, og er på ingen måte ute etter å sikte noen. Jeg har møtt på denne "Raufossbanden" på diverse vann rundt omkring i Toten -området, og de er alle dyktige og seriøse fiskere som kun vil det beste for fisken. Finnes ikke mye bedre ungdom en detta nei :blink:

Meget gøy å lese at fisken ble tatt sør for sentrum, det er jo et godt tegn på at det som blir gjort fungerer :)

Stå på Båjs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sant! Det er en flott fisk, og all honnør til fisker'n. Skal ikke si noe jeg, jeg kakka vel all fisk jeg fikk til jeg var 18 og meldte meg inn her på siden. Er kun informasjonsvirkomhet jeg driver med her, og er på ingen måte ute etter å sikte noen. Jeg har møtt på denne "Raufossbanden" på diverse vann rundt omkring i Toten -området, og de er alle dyktige og seriøse fiskere som kun vil det beste for fisken. Finnes ikke mye bedre ungdom en detta nei :)

Meget gøy å lese at fisken ble tatt sør for sentrum, det er jo et godt tegn på at det som blir gjort fungerer :)

Stå på Båjs!

Må poengtere det som Borre skriver sånn at det ikke blir missoppfattet, at dette kun er å drive informasjon og ikke henge noen på veggen. Jeg selv har kakket sånne fisker i hodet, og gjør det fortsatt (der jeg vet jeg kan gjøre det) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. Fisken kunne selfølgelig vært satt tilbake, men da det var min første kilosørret så er det alltid litt gøy å ha med fisken hjem. Har sløyd den og ser fram til ett herlig måltid. Neste gang en kilos biter på i Hunnselva, skal dere ikke se bort ifra at den får friheten tilbake. Det er bare noe med den første kilosen som er så hellig. Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. Fisken kunne selfølgelig vært satt tilbake, men da det var min første kilosørret så er det alltid litt gøy å ha med fisken hjem. Har sløyd den og ser fram til ett herlig måltid. Neste gang en kilos biter på i Hunnselva, skal dere ikke se bort ifra at den får friheten tilbake. Det er bare noe med den første kilosen som er så hellig. Hehe :)

Det er deg vel unndt.Ha et riktig godt måltid. :)

Mvh Bad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.