Gå til innhold
Fiskersiden

Rapala fiskevekt som velkomstgave..skeptisk


alek
 Share

Recommended Posts

Ser at Alt om fiske har senket abonnomentprisen til 349,- for ti utgaver (495,- var prisen i følge nyeste utgivelse), og som velkomstgave så kommer fiskevekten Rapala 8kg Mini Digital Scale.

Dette er fiskevekten som fikk karakteren "Styr unna" i nyeste nummeret deres.

Er dette noe de har fått kastet etter seg fra Rapala for å få reklamert litt for fiskevektene?

Noen som har annen erfaring med denn vekten?

Aleksander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr flere år med den rapala-vekten, best vekten jeg har hatt. Tester min jevnt og trutt (vi har postvekt på jobben) og den er så stabil og nøyaktig at det er egentlig utrolig mtp bruk og alder etterhvert.

Nettopp kjøpt ny Lawson vekt (en av testvinnerne fra AOF) og joda- den er bra den også. Den viser nemlig nett det samme som Rapala-vekten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to slike nå, og den første (som eg bruker fortsatt) testet eg opp mot en butikkvekt til eg fant en som viste rett på ulike vekter. Testet da to tilsvarende vekter før eg fant "den rette". Har også kjøpt Lawson vekta (25 kg) som viser det samme som Rapala veka, men som har 20 gr intervaller og ikke 10 gr som Rapala vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.