Gå til innhold
Fiskersiden

Spillekonsoll


Tequila
 Share

Recommended Posts

Takk for all hjelp. Det var ikke meningen å starte den diskusjonen igjen.

Jeg har kjøpt PS3 for en time siden.

Men er litt skremt at jeg får mer tilbakemelding på dette enn jeg fikk når vi tok en laks på 20,5 kg og når jeg tok min første fluelaks på 7,2 kg, men....... :D vi er jo på fiskersiden :D

Men jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk og har fått hjelp så det er sagt!!!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, dere ja dere ja dere..... :D får ihvertfall trukket litt på smilebåndet.

Hvorfor det ble PS3 kan jeg ikke svare på, det bare ble sånn.

Ha en flott dag, her sprutregner det og elva stiger og laksen svømmer og jeg skal på bursdag, jobbe, jobbe, revy, bursdag, jobbe.... trenger jeg å si noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer ikke Thor å legge sine personlige preferanser og følelser bak seg i en diskusjon, men du vil nok ikke angre på x360. Thor sverger til dette av en enkel grunn, gjentagelsen av GT2,3,4 som man finner i GT5! Hvis dere, spesielt han hadde lest litt ang emnet ville dere sett at feks FM2 satte standarden GT5 må slå, det over ett år etterpå mtp utviklingen. Og vil de gjøre det? Skeptisk....

Og Tequila. Thor kan ikke så mye om hverken spill, grafikkort, hd, konsoller, pc, etc så ikke bry deg med han :) Det vi i det minste vet er at Gears of War nesten gjorde rent bord under spillenes acadamy awards, beste spill, beste grafikk +++

Men ett tips: Om du har 1080 kompatibel tv(1900x1080, Full HD 1080P) så ville jeg kjøpt den nyeste x360 boksen med HDMI utgang. Jeg har testet begge i PiP (picture in picture) og ikke sett en forskjell på component eller HDMI (kjørte da i full hd). Nå er det heller ingen spill til x360 som er produsert i 1080p, men i 720p og x360 oppskalerer dette til både 1080i og 1080p. Hovedforskjellen mellom x360 og PS3 er at PS3 faktisk produserer spill i 1080p, men desverre klarer ikke konsollen å drive de så de hakker og fps blir for lavt. Du kan sikkert spørre Thor om mer inngående info ang fps, 720p, 1080p, i etc. Han har nok innsikten i det når han har fått sitte og lest litt på nettet før han svarer. :D

Enn om denne mannen hadde like mye peiling på laksefiske (jamfør Gaula 2000). Hirr-hirr.

Terghumør idag

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff og atter huff. Fikk tilbudet av å kjøpe PS3 60GB med 2stk kontrollere, 1stk spill og fjernkontroll til 4800kr.

Men av en eller annen grunn sier hjertet mitt xbox360. Akkurat nå er eg syk med influensa og drit og ute høljer det som bare det og eg vil ha noe å kose meg med!! What to choose?

Kommer 360 med hd dvd drev eller er dette noe som må kjøpes i tillegg?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff og atter huff. Fikk tilbudet av å kjøpe PS3 60GB med 2stk kontrollere, 1stk spill og fjernkontroll til 4800kr.

:lol:

Hvor? Jeg har prisgaranti.......

Jeg har ikke angret på PS3 kjøpet enda, men det er kanskje fordi den fremdeles er innpakket :D

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøper den "brukt" med kvitering og alt. Den har ikke blitt åpnet eller tatt ut av boksen så den er som ny fra butikken. Henter idag. :lol:

Har lest i noen timer inatt om maskinen og det er absolutt potensial for mye gøyt. Kommer til å installere linux på den og leke meg litt. Gleder meg til de klarer å fikse "sperre" problemene da.

Endret av FishingBUDDY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva var det jeg sa om BioShock??? Og vent på MassEffekt og Halo3!!! Stakars PS3!!

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=195135

Satt og spilte Bioshock i natt, og det er leeeeenge siden jeg har sitti og sett meg over skuldrene og vært skikkelig redd når jeg spiller, men det var jeg gitt. VELDIG og !!!

På alle områder som berører spillutvikling som håndtverk og kunstform, er «Bioshock» det beste spillenes verden har sett til nå. Et monument over hvor langt dette mediet har kommet i sin fremdeles unge levealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du imot ps3 egentlig siden du hisser deg opp så voldsomt?

Hisser meg ikke opp jeg, har egentlig ikke noe i mot den heller, men morer meg over x360 sin vanvittige suksess. Bare at den er oppskrytt og hardcore PS fans ikke klarer å innse at PS3 aldri vil leve opp til hva PS og PS2 en gang var! Også er jeg noe lei av PS3 fans som disser x360 i en hver anledning. Fakta taler jo strikt imot de hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gikk nå for PS3 og har hatt denne siden torsdag. Eg må si at eg hadde høyere forventinger av denne maskinen. Teoretisk skal jo denne maskinen være kanon og hovedgrunnen til at eg kjøpte den var fordi den skulle kunne fungere som media klient og blu-ray spiller. Blu-ray har eg ikke prøvd enda borsett fra noen HD trailere eg har lastet ned og de har vært utrolig bra kvalitet på så eg regner med det blir slikt med blu-ray filmer.

Streaming av media var lagt ifra noe å skryte av. Er jo jommen meg ikke mye som fungerer her så her må man faktisk streame fra maskin men pga en ikke fullt så kraftig pc blir det ikke fullt så bra.

Spill er eg heller ikke helt fornøyd med. Fikk med motorstorm og etter litt spilling og vurdering av grafikk er eg egentlig ikke helt fornøyd. Lenge siden eg har spilt spill men eg forventet langt større forskjell fra spill eg spilte for 3-4år siden på pc'n. Installerte noen demoer og blant annet colin McRae: dirt og denne var det mer futt i rent grafisk sett så det er tydeligvis at motorstorm ikke helt utnyttet potensialen i maskinkraften til ps3.

Gikk ikke helt greit å sette den opp mot den trådløse nettet med WEP men det gikk etterhvert merkelig nok.

Litt digg å laste ned demoer og trailere med 20mbit linjen fra ngt. Den utnytter linjen som bare fy.

Eg bruker forresten Tversity til streaming. Noen som har noen tips til andre løsninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hisser meg ikke opp jeg, har egentlig ikke noe i mot den heller, men morer meg over x360 sin vanvittige suksess. Bare at den er oppskrytt og hardcore PS fans ikke klarer å innse at PS3 aldri vil leve opp til hva PS og PS2 en gang var! Også er jeg noe lei av PS3 fans som disser x360 i en hver anledning. Fakta taler jo strikt imot de hele tiden :)

xbox har klart det PS klarte før, være først ute med noe bra som alle ville ha. nå sliter PS3 med at "alle" har xbox, og at spillutvalget på xbox er langt større enn til ps3.

synd, for SONY har virkelig mista/rota bort alle fordelene sine. men jeg har fortsatt trua på at når de "skikkelige ps3- spillene kommer, vil den være vel så god som xbox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hisser meg ikke opp jeg, har egentlig ikke noe i mot den heller, men morer meg over x360 sin vanvittige suksess. Bare at den er oppskrytt og hardcore PS fans ikke klarer å innse at PS3 aldri vil leve opp til hva PS og PS2 en gang var! Også er jeg noe lei av PS3 fans som disser x360 i en hver anledning. Fakta taler jo strikt imot de hele tiden :D

5 utropstegn i en setning vil jeg karakterisere som kanskje rød i trynet, men det har vel bare med hvordan man oppfatter ting.

Jeg kommer vel sannsyneligvis til å kjøpe 360 før jeg kjøper ps3, har et stort ønske om en fullt moddet 360 med XBMC som spiller 1080p mkvfiler knirkefritt. men det er vel ikke helt på plass enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.