Gå til innhold
Fiskersiden

Fireline Crystal


Corre
 Share

Recommended Posts

Må bytte multi på et par sneller, da den gammle begynner å bli slitt. Har mulighet til å kjøpe Fireline Crystal til en grei pris, og lurer på hva som er best av denne og den gule Firelinen til surf med haspel. Tenker spesielt på slitasje...

Ser enkelte av dere mener Sufix Matrix Pro ikke egner seg til surf fiske, kan dere utdype hvorfor? (Bare nyskjerrig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bytte multi på et par sneller, da den gammle begynner å bli slitt. Har mulighet til å kjøpe Fireline Crystal til en grei pris, og lurer på hva som er best av denne og den gule Firelinen til surf med haspel. Tenker spesielt på slitasje...

Ser enkelte av dere mener Sufix Matrix Pro ikke egner seg til surf fiske, kan dere utdype hvorfor? (Bare nyskjerrig:)

Kanskje ikke svaret du er ute etter, men jeg hadde valgt Power Pro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du utdyper svaret ditt så hjelper det kanskje litt mer...:D

tja, sterkere, glattere, rundere, du merker det når du begynner å fiske med den, jeg skal aldri tilbake til fireline igjen iallefall.....nå har jeg riktignok ikke prøvd crystal, men har testet de fleste andre fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet crystal og den var ikke lenge på min snelle. Den er så absolutt ikke usynlig i vann slik som berkley selv hevder - heller tvert imot. Jeg holder en knapp på gul fireline eller PP! Også er jo crystal mye dyrere enn vanlig FL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, sterkere, glattere, rundere, du merker det når du begynner å fiske med den, jeg skal aldri tilbake til fireline igjen iallefall.....

Som jeg skulle sagt det selv, i mine øyne kan ikke Fireline og PP sammenlignes.

PP er helt overlegen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte som sagt ikke crystal veldig lenge, så slitasjestyrke kan jeg ikke uttale meg om. Jeg ville valgt den gule om du skal ha FL, mye enklere å se hvor snøre går ned i vannet, ikke minst er den billigere. Men aller helst ville jeg brukt PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.