Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske i vestlandshallen


permagnar
 Share

Recommended Posts

Søndag rigges det til et basseng på nesten 200 kvadratmeter inne i Vestlandshallen, og hele hallen vies fluefiske.

http://www.bt.no/lokallokal/asane/asanetid...ticle479396.ece

Edit:

"Ikke innen noen andre former for fiske stilles det så høye krav til utstyr, tilbehør og utførelse"

*kremt*hæ?*host*

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt dette :D

Her beskriver Bergen Aktiv fluefiske som vanskelig .

Hvorfor de gjør det begriper jeg ikke !!

Er ikke målet deres å få flest mulig til å begynne med dette (dvs selge mest mulig )..

Det har alltid irritert meg at flufiske blir gjort til noe "fint og vanskelig " .

Fluefiske er først og fremst gøy ,veldig gøy ..

Selvfølgelig ingen ulemepe å kunne kaste langt og flott ,ha de dyreste stengene og kuleste brillene men absolutt ingen nødvendighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Noen andre fra FS som var tilstede? Jeg synes det var et OK tiltak, veldig kjekt å stå i vindstille, varme omgivelser og kaste. :D

Mest interessent var for meg dansken John Lind Rasmussen og hans klassiske fluer. Han satt fra kl. 1400 til 2100 med samme flue, Green Highlander, den ble riktignok et mesterverk, men for en tålmodighet. Nå skal det sies at mye av tiden nok gikk med til å svare på spørsmål fra publikum.

Det var også morsomt å se Hywell Morgan i aksjon - tror jeg trenger littegranne trening før jeg er helt på hans nivå... :D Matthias Drugge var den som jeg syntes gav den beste "forelesningen", jeg merket faktisk stor forskjell på (tohånds-) kastingen min rett før og rett etter å ha hørt på han (!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.