Gå til innhold
Fiskersiden

Sandreker


Olagaard
 Share

Recommended Posts

Dem hakke. Tenker på noe a la denne

Sand%20s.jpg

Men nå drar jeg et annet sted på lørdag, så da haster det ikke så innmari.

Hei Olagaard.

Den flua er ikke i butikker for det er mønsteret mitt som jeg binder til kunder.

Flua heter Emmerstad Reka (Sand Shrimp) og den har tatt mye Sø i Oslofjorden.

Flua designet jeg rundt 1991.

Ønsker du noen av denne flua så kan jeg godt binde noen til deg. Kr 35.- pr stk.

Akkurat nå så er det forberedelser til Villmarksmessa i slutten av Mars så det må bli etter messa er ferdig.

Her er en link til den enkle sia mi: www.rogaland-sportsfiske.com og www.fiskeguiden.no.

Ellers så blir jeg og treffe på Messa hvor du kan binde fluer gratis med meg.

Skitt Fiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep,den er grei ;)

Binder du ikke selv så kan jeg lære deg og binde saltvanns fluer på Villmarksmessa.

Fiskeguiden.no har stand i hall C, C05-40.

Hei

Jeg har fri torsdag og fredag når messa går så tenkte å ta en av dagene og rusle rundt. Kommer gjerne innom og får noen tips da jeg får min første fluebinder-pakke i posten til uka fra statene og dermed er sylfersk fluebinder. Har 4 mønstre jeg har kjøpt inn materialer til(saltvannsfluer) men de er alle fiskeimitasjoner/attraktorer så da tenkte jeg å velge ei reke som jeg kan binde opp i forskjellige farger og da er jo denne knall. Regner med at jeg kan kjøpe materialer til reka på standen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har fri torsdag og fredag når messa går så tenkte å ta en av dagene og rusle rundt. Kommer gjerne innom og får noen tips da jeg får min første fluebinder-pakke i posten til uka fra statene og dermed er sylfersk fluebinder. Har 4 mønstre jeg har kjøpt inn materialer til(saltvannsfluer) men de er alle fiskeimitasjoner/attraktorer så da tenkte jeg å velge ei reke som jeg kan binde opp i forskjellige farger og da er jo denne knall. Regner med at jeg kan kjøpe materialer til reka på standen deres?

Heisann.

Se d ja ;)

Bare kom innom så skal jeg hjelpe deg med bindinga.

Vi kan binde Reker og Sild eller annet av mine Saltvanns mønster.

Har du egne ønsker så fikser vi det.

Jeg holder alt utstyret og materialer så det er bare å sette igang.

Endret av troutman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep,den er grei :)

Binder du ikke selv så kan jeg lære deg og binde saltvanns fluer på Villmarksmessa.

Fiskeguiden.no har stand i hall C, C05-40.

Takk for invitasjonen, jeg håper å kunne ta meg turen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.