Gå til innhold
Fiskersiden

Utstyrsbutikker i New York City


ManleySnapper
 Share

Recommended Posts

Er et par fine sjapper i sentrum der om du skal bo sentrumsnært.

Westmarine, er en båt utstyrsbutikk med litt fiskeutstyr, de kan og forhåndsbestille om de ikke har i butikken.

http://www.westmarine.com/

Ellers har denne butikken et greit utvalg:

CAPITOL FISHING TACKLE COMPANY

132 W 36TH ST

NEW YORK, NY 10018

US

212-929-6132

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par fine sjapper i sentrum der om du skal bo sentrumsnært.

Westmarine, er en båt utstyrsbutikk med litt fiskeutstyr, de kan og forhåndsbestille om de ikke har i butikken.

http://www.westmarine.com/

Ellers har denne butikken et greit utvalg:

CAPITOL FISHING TACKLE COMPANY

132 W 36TH ST

NEW YORK, NY 10018

US

212-929-6132

Michael

Keep em' coming!

Capitol Fishing Tackle Company er den eneste jeg har vært i og vet om, og den er ikke så aller værst. Ble kvitt et ikke så alt for beskjedent beløp sist jeg var der.......... Ble likevel overrasket over at enkelte typer utstyr nesten ikke var representert, f.eks firedelte stenger som jeg spesielt er på jakt etter i denne omgang.

Er også på jakt etter et par Salter Samson digitalvekter, men disse kan vel kanskje være aktuelle i andre butikker enn bare fiskeutstyr. Anyone?

Kommer til å bo bare noen få blocks unna Capitol FTC de første fem dagene, før Waldorf Astoria står for tur. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keep em' coming!

Capitol Fishing Tackle Company er den eneste jeg har vært i og vet om, og den er ikke så aller værst. Ble kvitt et ikke så alt for beskjedent beløp sist jeg var der.......... Ble likevel overrasket over at enkelte typer utstyr nesten ikke var representert, f.eks firedelte stenger som jeg spesielt er på jakt etter i denne omgang.

Er også på jakt etter et par Salter Samson digitalvekter, men disse kan vel kanskje være aktuelle i andre butikker enn bare fiskeutstyr. Anyone?

Kommer til å bo bare noen få blocks unna Capitol FTC de første fem dagene, før Waldorf Astoria står for tur. :-)

Jeg var og innom en ren fluefiske butikk :angry2: som lå i sentrum. Og det er jo en del sjapper i Staten New York, men det kan fort bli langt og dra. En togtur på 40 minutter ut på Long Island, har du Causeway Bait & Tackle, også veldig surf-fiske orientert.

https://www.causewaybaitandtackle.com/default.asp?

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ble dessverre bare Capitol FTC denne gangen også, får se til høsten og nest tur.

Litt krims krams og gadgets, og ikke minst noen ganske feite gummimark-varianter (30-50cm) beregnet til Bluefish og Bass/Gamefish. Skal bli moro å prøve de på grom lange her hjemme.

Mest spent på å få testa den nyervervede Penn TRQ200, til ca 2200.- (rundt 5000.- i Norge). Virker som et solid stykke håndverk, på en Antares 12-20LB tror jeg det skal bli en god match. Jomfrutur blir Drøbak og Vinterfestivalen neste helg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.