Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeutstyr i Thailand?


Gjest Mats M
 Share

Recommended Posts

På nett har jeg opplevd Thailand som dyrere enn både Japan, Usa og Malaysia og er advart mot kopier som ikke holder orginalens standard.... Men bruker en kjentfolk og leter litt må det være mulig å få seg noen gode kjøp der, det er jo tross alt et land hvor jeg har forstått at sportsfiske står sterkt..

Sammenligne priser med Norge - blir litt tullete når en er ute å reiser.. Du bør minst regne med halv pris sammenlignet med Norge og selv da synes jeg ikke du har gjort noen god deal, uansett hva du får tak i..

Endret av h1rik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Thailand for 3 år siden, og det jeg sleit med var faktisk å finne butikker som solgte fiskeutstyr....

Kjørte forbi et Rapala-skilt i Bangkok, samt at jeg vet at det er en på Chaweng, Koh Samui.

Kjøper du dyrere ting som Ambassadeurer etc, kan det være gode kjøp. Ellers så aner jeg faktisk ikke.

Prisnivået bør være under det halve av i Norge ihvertfall. :)

Good luck, og meld ifra dine erfaringer her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som skal nedover dessverre, men min far. Han skal være på utkikk etter en Shimano tiagra til meg der nede.

Hvor skal han? Bangkok?

Skal selv tilbake til Thailand en gang om ikke så altfor lenge, og kunne tenkt meg noen tips hvor man kan handle utstyr.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.