Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøaure Karmøy/omegn


Svendinfiskervenn
 Share

Recommended Posts

Av en eller annen grunn er det "component stand-down" torsdag og fredag neste uke, så da har jeg nu bestilt meg fly hjemover for forhåpentligvis å døyve fiskesuget som siste tids rapporter har fremprovosert.

Har nylig gått til innkjøp av mitt første fluefiskesett og har naturligvis skumle planer om å ta norgesrekord på Sø denne turen, men man skal ikke se bort i fra at primalbrølet igangsettes av lang mindre fisk også:D

Det jeg lurer på er hvor det er mulighet for å ta brukbar sø i Karmøy omegn? Kommer til å ta meg en tur til Etnebrua uansett, men der har jeg inntrykk av at søen er litt i minste lagji. Er Sandve eller Åkrastrendene brukbare?

Og dersom noen har lyst å henge seg på/bli påhengt så er ingenting bedre:)

Ja og forresten; Max, jeg trenger fluer. You fix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der bekken renner ut med Brekke, Ferkingsstadstranden, Bekkavikjå

Har sett lite fisk på Brekke de senere åra, Ferkingstadsanden er det samme som Stavasanden og Bekkavikjå er jeg usikker på.

Der fisket vi veldig mye sjøaure for mange år siden, men grunneigeren gravde opp hele bekken for en del år siden, men jeg vet egentlig lite om hvordan det ligger ann der nå.

Men før var det en meget bra plass etter sjøaure, så det er vert et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.