Gå til innhold
Fiskersiden

makrell


lundberg
 Share

Recommended Posts

nettopp kommet iland etter 4 timers kveldsfiske i ellingsøyfjorden og litt i valderøys fjorden. var ikke en eneste makrell og se.... helt skrapet for agn her også

vil også legge til at jeg ble nesten kjørt i senk av kystvakta. var på vei til kai og kystvakta kom durende mot meg med blålys blinkende. kjørte knallhardt inn i ripa på min 11 fots GH.

Måtte hive meg mot båten dems i ett forsøk og dempe sammenstøtet med hendene men litt vel stor båt å ta med håndmakt...

etter et ganske kraftig smell roper jeg "hva ***** er det du holder på med??"

ungutten som stod på dekk i KV båten så helt forskremt ut over at kapteinen kjørte inn i båten min så hardt som han gjorde..

deretter presterer kapteinen og spørre ganske agressivt " Hakkje du lanterne!??"

..."Lanterne på ei 11 fots jolle? du tuller?"

Ble deretter kommandert i land eskortert av Kystvakta pga av at jeg ikke hadde lanterne........

Er dette seriøst at en så liten båt skal ha lanterne? er knapt plass å sitte i den engang

Mvh. beast-angler

Endret av Beast-angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst at en så liten båt skal ha lanterne? er knapt plass å sitte i den engang

Mvh. beast-angler

Hehe. Absolutt! Men det holder med en rundtlysende ei med hvitt lys. Til nød så holder også f.eks en maglight-lommelykt som du skrur av fronten (da lyser den rundt) og holder i været.

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel på vei regner jeg med. Var på en liten tur på svabergene på tuneset for noen dager siden, og da så jeg en stim svømme forbi rett foran beina mine, dog ingen napp.

Skal en tur sørover til helgen, nærmere bestemt Øygarden. Har makrellen kommet skikkelig der nede?

Endret av smiley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.