Gå til innhold
Fiskersiden

Ledig plass på Belize tur i september


HelgeL
 Share

Recommended Posts

Skal en liten tur med Getaway til Belize nå i september, og nå fikk jeg vite at en av svenskene har måttet trekke seg grunnet husbrann. Så det er nå en ledig spinnfisker plass på turen som går 20-28 september. Prisen er også kraftig redusert grunnet den korte tiden til avreise.

Belize

Om det er noen som er interessert så send meg en PM så skal jeg videreformidle kontakten.

Og for de som lurer på det, nei jeg skal ikke denge fluer hele turen men derimot prøve mye spinn popperfiske og andre gøyale metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å ha med meg et par/tre sneller fra 3000 og opp til 8000 størrelse. Snellene bør ha en 200/300 meter med snøre. Stenger så tar jeg med korte(6-8 fot) slukstenger med kastevekt fra 15 og opp mot 50g. Vil også ta med en kraftigere stang for evnt. kasting med større poppere mot stor tarpon. Det skal være sesong for 100 punds tarpon der da.

Det de anbefaler er bruddstyrke og stenger som kan tåle 6-10 pund på bonefish og en 20-25 pund på tarpon fisket. Har en noe rundt midten av det så regner jeg med at det går også, tror ikke det er utstyret det står på om en får landet en større tarpon.

Fisket blir med jigs, swimbaits, poppere, wobblere og slikt, samt livebait.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.