Gå til innhold
Fiskersiden

Snelle til saltvannsfiske


Stavanger_
 Share

Recommended Posts

Hei, har akkurat kjøpt meg en Vision 3 Zone SW 9' #8 og sitter og leter etter snelle til denne.

Har sett på vision gt 7-9 og scierra xdp i samme klasse, de ligger jo til ca samme pris på skittfiske nå så jeg lurer på om noen har noen erfaringer med noen av dem? Eventuelt har noe annet de vil anbefale?

har sett på scierra ic3(greit med billige ekstraspoler :) ) og men den er kanskje ikke like egnet til bruk i saltvann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest catch em all

har selv en vision GT snelle, men det er en klasse 6. jeg har ikke fått brukt den så mye enda, så langt er jeg veldig fornøyd, jeg liker bla det at den har en gummipakkning mellom spolen og selve snella, noe som forhindrer at vann kommer inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv en scierra edp i saltvann har hatt den i bruk over lenger tid(har blitt noen timer i sjøen). Har skylt den og stang i ferskvann etter bruk fungerer veldigt bra. det viktigeste uansett vilke merke du velger er å spylle av salt for å hindre korrosjon (har ikke noe å utsette på scierraen) :lol: ser at skitt fiske har en edp klasse 7/8 til 799 kr løp og kjøp

Endret av aimin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.