Gå til innhold
Fiskersiden

Out Fishing's stand på Villmarksmessa Lillestrøm 16.-19. april


Out Fishing
 Share

Recommended Posts

Etter plutselige frafall fra to personer som skulle hjelpe meg på min messe-stand på Villmarksmessa på Lillestrøm 16.-19. april, står jeg nå i skikkelig beit for folk.

Er det noen her på forumet som kunne tenke seg en langhelg-jobb?

Ta kontakt meg meg på mail:espen@outfishing.no eller på telefon 930 35 142.

DETTE HASTER, SÅ HAR DU LYST OG MULIGHET, TA GJERNE KONTAKT OGSÅ NÅ I PÅSKEDAGENE!

Out Fishing kommer til å ha en 72 kvm stor messestand på Lillestrøm, på den ene langsiden av kastebassenget. Jeg har lagt hovedvekt på følgende:

-Haspelsutstyr i alle prisklasser

-Har også med meg en god del surf-utstyr

-Meiteutstyr, inkludert karpe-utstyr (boilies og div)

-Vil på messa IKKE satse mye på flue, da det er stor konkurranse på dette på messa, så dette overlater jeg til andre.

Trenger derfor et par personer som er dyktige innen det litt mer spesielle fiske, og som også kan de grunnleggende tingene som fritids og ferie-fiskerne er opptatt av:)

Håper på tilbakemelding fra noen av dere dyktige sportsfiskere her på fiskersiden.no

Endret av Out Fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter plutselige frafall fra to personer som skulle hjelpe meg på min messe-stand på Villmarksmessa på Lillestrøm 16.-19. april, står jeg nå i skikkelig beit for folk.

Er det noen her på forumet som kunne tenke seg en langhelg-jobb?

Ta kontakt meg meg på mail:espen@outfishing.no eller på telefon 930 35 142.

DETTE HASTER, SÅ HAR DU LYST OG MULIGHET, TA GJERNE KONTAKT OGSÅ NÅ I PÅSKEDAGENE!

Out Fishing kommer til å ha en 72 kvm stor messestand på Lillestrøm, på den ene langsiden av kastebassenget. Jeg har lagt hovedvekt på følgende:

-Haspelsutstyr i alle prisklasser

-Har også med meg en god del surf-utstyr

-Meiteutstyr, inkludert karpe-utstyr (boilies og div)

-Vil på messa IKKE satse mye på flue, da det er stor konkurranse på dette på messa, så dette overlater jeg til andre.

Trenger derfor et par personer som er dyktige innen det litt mer spesielle fiske, og som også kan de grunnleggende tingene som fritids og ferie-fiskerne er opptatt av:)

Håper på tilbakemelding fra noen av dere dyktige sportsfiskere her på fiskersiden.no

jeg kan jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får takke Espen på outfishing for at jeg fikk lov til å hjelpe til på standen hans på lillestrøm:)det var kjempe morsomt og lærerikt.Var morsomt å få prøve seg på å selge fiskeutstyr også det hadde man ikke prøvd tidligere:)Så hvis du trengr noe mere hjelp til et eller annet Espen så er det bare å skrike ut:)

Oppfordrer alle til å ta seg en tur innom butikken hans på grorud og/eller nettbutikken han har mye bra utstyr på lager fant man ut..;)

Hilser samtidig til alle de som jeg møtte fra fiskersiden der oppe og til de andre jeg jobbet sammens med på denne standen:)

We snakes folks:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får takke Espen på outfishing for at jeg fikk lov til å hjelpe til på standen hans på lillestrøm:)det var kjempe morsomt og lærerikt.Var morsomt å få prøve seg på å selge fiskeutstyr også det hadde man ikke prøvd tidligere:)Så hvis du trengr noe mere hjelp til et eller annet Espen så er det bare å skrike ut:)

Oppfordrer alle til å ta seg en tur innom butikken hans på grorud og/eller nettbutikken han har mye bra utstyr på lager fant man ut..:)

Hilser samtidig til alle de som jeg møtte fra fiskersiden der oppe og til de andre jeg jobbet sammens med på denne standen:)

We snakes folks:):blush::)

Takker Frode, for UTROLIG bra hjelp. Setter stor pris på at du orket dette, og sier gjerne fra neste gang jeg trenger noe ekstra hjelp ;)

Sees i butikken en av dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får takke Espen på outfishing for at jeg fikk lov til å hjelpe til på standen hans på lillestrøm:)det var kjempe morsomt og lærerikt.Var morsomt å få prøve seg på å selge fiskeutstyr også det hadde man ikke prøvd tidligere:)Så hvis du trengr noe mere hjelp til et eller annet Espen så er det bare å skrike ut:)

Oppfordrer alle til å ta seg en tur innom butikken hans på grorud og/eller nettbutikken han har mye bra utstyr på lager fant man ut..:)

Hilser samtidig til alle de som jeg møtte fra fiskersiden der oppe og til de andre jeg jobbet sammens med på denne standen:)

We snakes folks:);):)

Takk for hilsen! ;) OutFishing hadde overraskende mye spennende saker! De var også den eneste som hadde den nye Buster-X...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.