Gå til innhold
Fiskersiden

Enkelt og rimelig ekkolodd selges


potbelly
 Share

Recommended Posts

:) Jeg har kjøpt en ny kombiplotter/ekkolodd og selger en Garmin fishfinder 90. Meget enkelt i bruk. Ikke for de store dybder og voldsomme avanserte sakene, men fungerer ok på grunnere vann og i ferskvann.

Jeg har ikke demontert det ennå, men vil gjøre det kommende uke. Ny pris ligger rindt 1000-1200. Kjøpt i norge. Meget enkelt i bruk. Jeg vil si at det fungerer ok ned til 100-150 meter maks. Det er ett år gammelt og fulgte med båten. Mere data kan leses på Belanor eller på denne linken.

http://www.gpsbutikken.no/site/GPSp%C3%A5s...NO/Default.aspx

Jeg skal reise bort den 4/6 og er tilbake 7/6 slik at jeg lar det stå til mandag den 8/6 om det er noen interesserte.

Gi meg ett bud på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg har kjøpt en ny kombiplotter/ekkolodd og selger en Garmin fishfinder 90. Meget enkelt i bruk. Ikke for de store dybder og voldsomme avanserte sakene, men fungerer ok på grunnere vann og i ferskvann.

Jeg har ikke demontert det ennå, men vil gjøre det kommende uke. Ny pris ligger rindt 1000-1200. Kjøpt i norge. Meget enkelt i bruk. Jeg vil si at det fungerer ok ned til 100-150 meter maks. Det er ett år gammelt og fulgte med båten. Mere data kan leses på Belanor eller på denne linken.

http://www.gpsbutikken.no/site/GPSp%C3%A5s...NO/Default.aspx

Jeg skal reise bort den 4/6 og er tilbake 7/6 slik at jeg lar det stå til mandag den 8/6 om det er noen interesserte.

Gi meg ett bud på det! :blush:

Jeg er interessert i denne! Men jeg reiser bort i morgen og kommer igjen den 11.....

Hvor mye vil du ha igjen for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i denne! Men jeg reiser bort i morgen og kommer igjen den 11.....

Hvor mye vil du ha igjen for den?

:) Jeg har ikke tenkt å loppe noen for dette jeg. Men ikke under 400.-

Så vi får se om det er interesse for dette. Det er forøvrig brakett med med montasje av loddet. Og som gjør at du kjapt kan ta det av slik at det ikke blir stående i båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.