Gå til innhold
Fiskersiden

KNAPEK Kroker


Konsulatet
 Share

Recommended Posts

Hei

Hørte mye snakk om Knapek kroker mens jeg var på reisefot i mange europeiske land. Jeg vet at disse er uten mothakke, som er jo en fordel når fisken skal slippes ut igjen men er det bra kroker?

Holder de på fisken mens du kjører den? Er de harde og skarpe nok? Ruster de? Og standard spørsmålet mitt... Hvor får man kjøpt???

Mvh

Georg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hørte mye snakk om Knapek kroker mens jeg var på reisefot i mange europeiske land. Jeg vet at disse er uten mothakke, som er jo en fordel når fisken skal slippes ut igjen men er det bra kroker?

Holder de på fisken mens du kjører den? Er de harde og skarpe nok? Ruster de? Og standard spørsmålet mitt... Hvor får man kjøpt???

Mvh

Georg

http://www.knapek-hooks.com/

såg kjekke ut de. til hvilket fiske skal du bruke dem? da er det lettere å gi svar på det du spør om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok flere kroker på lager enn det de har lagt ut på nettsiden Deres. Det er bare å ringe og bestille.... Tror jeg.

Disse krokene er geniale! De har blitt brukt av de beste fluefiskere i snart 10 år.

Skriv en mail til Mr. Jindrich Knapek så får du svar på det meste.

Hvis du bestiller fra Tsjekkia da betaler du også Tsjekkisk VAT 19% (pga. Norge ikke er med i EU), norsk moms 25% av verdi på pakken (kroker+frakt), postens avgifter... Uff...

Det er nok billigere å kjøpe det i Norge tenker jeg. Eikre-fly er importøren her (www.eikre-fly.no). De kan sikkert vise deg til en av Deres forhandlere.

Det har vart noe problemer med eikre-fly sin nettside i det siste men den er oppge og går som normalt nå.

Mvh

Duke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei.

Fikk tips om disse krokene. Har fått mye skryt men har ikke prøvet dem selv.

Bestiller noen for test, billige er de også.

Synes c47 for klekkere og d04 for tørrfluer ser lovende ut .

her er lenken: http://flyfishingmasters.se.server363-han.de-nserver.de/index.php?sid=ef194a5fd44dbcc997b8d49cd1d97dff&cl=alist&cnid=23d436e67d8a3c870.86230954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.