Gå til innhold
Fiskersiden

Helseforsikring


atomichaggis
 Share

Recommended Posts

I need cover for all the basic stuff... the more possibilities the better. The amount isn't important.. I just need the policy for something else :-)

Best I've seen so far has been valeo... covers far more and 305 a month.

Still hard to believe I cost more to insure than a 97 VW polo :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All risk forsikring du trenger?

Tror det bare er Vesta og Storebrand som har det....skal ikke garantere noe, men mener å huske det...

It's to cover 'all medical eventualities' but I don't think it has to cover absolutely everything... has to do with new rules for opphold in Norway. I'm not sure how much cover they will demand tho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ikke svare deg for sikkert. Kjenner selv ikke til noen som tilbyr helseforsikring som dekker sykehusopphold slik som det er i utlandet, hvor forsikringen dekker kostnaden ved sykehusopphold da dette er gratis i norge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Helse forsikring bør vurderes og det er mye forskjell hos selskapene, Storebrand, tryg, gjensidige og sparebanken er de jeg ville snakket med. Men vurder nøye, men min ærfaring falt på storebrand.

ellers vil jeg tipse om xxxxxxxxxxxxxxx så får du anbud på dine forsikringer, gratis og muligheter å spare tid og penger.

Endret av Espen Ørud
Link fjernet av admin. Anbefaler en oppfriskning og gjennomlesning av forumreglene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva slags dekning man ønsker det.

Betaler ca det samme for å være dekket for 1.100.000 for både uførhet og død hos IF.

Er 28 og har ingen større defekter :rock:

uføre hos if er jo en reserve ufør, dekker jo nesten ikke noe... ønsker man trygghet velger man ikke den, men en billig og grei løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike forsikringer er fullstendig bortkastede, de færreste får sine penger. De få som gjør det, gjør det gjerne tiår etter hendelsen, eller i verste fall etter sin egen død.De eneste forsikringene man trenger i tilegg til alt som er dekket via folketrygden, er en reiseforsikring som dekker stasj og evt behandling ved ulykke i utlandet. Og en gjeldsforsikring. Alt annet er bortkastede penger.

Har man planer om fallskjermhopping uten fallskjerm, fjellklatring i himalaya etc - er selvsagt situasjonen en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vel trygt kalles SPAM, og er en heller ufin måte for folka bak forsikring.as å markedsføre seg på..

Forøvrig er slik markedsføring en garantert måte å ALDRI få meg som kunde ihvertfall :rock:

Info og gode tips kaller jeg det. Om du er uenig er jo en ting. men ser ikke hva som er negativt om å fortelle om noe som er god info.

Om du lurer på noe så kan jeg gledeig gi deg mer info om reise, helse forsikring, eller fluefiske.

Hvilket forsikringsselskap jobber du for, Sørlandsfisken? Du har jo snart kommentert alle forsikringstrådene her.

Godt du følger med :o jeg har tidligere jobbet i 2 store forsikringselskap, og har mange års erfaring, men det er en stund siden nå.

Og har selv opplevd og fått endel erfaring når jeg har reist på en god del jakt og fisketurer og ikke fått hjelp av forsikringsselskap og noe har gitt god hjelp. så prøver å gi tips, og folk må velge å høre på, eller la være.

Poenget mitt er faktisk, alle bør sjekke hva de egentig har og ikke får dekket... kanskje de finner ut de må bytte selskap eller forandre på det de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ThorEH skrev 07 mai 2011 - 10:08:

Dette kan vel trygt kalles SPAM, og er en heller ufin måte for folka bak forsikring.as å markedsføre seg på..

Forøvrig er slik markedsføring en garantert måte å ALDRI få meg som kunde ihvertfall

Info og gode tips kaller jeg det. Om du er uenig er jo en ting. men ser ikke hva som er negativt om å fortelle om noe som er god info.

Om du lurer på noe så kan jeg gledeig gi deg mer info om reise, helse forsikring, eller fluefiske.

Det er selvfølgelig kun reklame du driver med og ikke noe annet. Får satse på at en moderator snart blir kvitt innleggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig kun reklame du driver med og ikke noe annet. Får satse på at en moderator snart blir kvitt innleggene dine.

om det var tips om en god fiskeplass, da er det helt ok... men når man får tips om helse, reise og forsikring så er det reklame eller negativt.. merkelige.

Det er desverre slik med blant annet reise og helse forsikring at noen selskap dekker veldig lite og er vanskelig når de må betale ut kr. Da forteller jeg tips og hva som kan være lurt. Desverre så ser vel ikke dere dette før dere opplever at helseforsikringen du tegnet (eller mest sannsylig ikke har) ikke dekker noe når du trenger det, eller du hørte på noen tips og snakket med en rådgiver og valgte det beste for deg og det som dekker noe og når du trenger hjelp.

Så om ikke dere ønsker tips eller råd, greit for meg... men er jo folk som spør etter råd, så hvorfor så negativ. Snart er det laksefiske og rett etter jakt, nyt livet, ikke vær så grinete. Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde du nå kommet med ett eneste fisketips så, men dine 6 første innlegg inneholdt alle linken www.forsikring.as - rar måte og starte på ett (fiske)forum på gitt :) Og ikke nok med det, du brukte faktisk tid på å søke opp trådene. De var tross alt flere år gamle ett par av dem ;)

Du er ikke er for å få eller gi fisketips, men for å reklamere for siden du er involvert i. Da er det spam/reklame. Jeg tror du undervurderer intelligensen til den gjennomsnittlige sportsfisker.. Dette er ikke ett jaktforum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde du nå kommet med ett eneste fisketips så, men dine 6 første innlegg inneholdt alle linken www.forsikring.as - rar måte og starte på ett (fiske)forum på gitt :) Og ikke nok med det, du brukte faktisk tid på å søke opp trådene. De var tross alt flere år gamle ett par av dem ;)

Du er ikke er for å få eller gi fisketips, men for å reklamere for siden du er involvert i. Da er det spam/reklame. Jeg tror du undervurderer intelligensen til den gjennomsnittlige sportsfisker.. Dette er ikke ett jaktforum :)

vel navnet ditt er grinebitter og det forstår jeg... fisketips under spørsmål og forum HELSEFORSIKRING, er vel ikke mange fisketips på denne tråden..hehe

Spørsmål om dekking av sykehusopphold i norge er gratis osv, ja men vil du vente 6 mnd eller 12 mnd før du blir lagt inn å får hjelp eller ville du f.eks blitt sendt til tyskland for behandling etter 2 uker. Normalt sier det seg selv.

Og desverre så kan og må man kjøpe seg forbi køen osv, helse Norge er bra når du får behandling osv... men den dagen du kjenner noen som ble sittene i helsekø og ikke kom tidsnok så er du nok ikke så negativ til å sjekke.

det er det jeg ønsker og håper folk vil, se og tenk, vurdere.... Dette kan du og folk velge å ta som tips,eller ikke bry deg. Men er nok sikkert noen som setter pris på tips og info innen blant annet helseforsikring, for det kan jeg love deg at ikke mange folk har peiling på.

Og grunnen til jeg har nevt og nevner forsikring.as er de gir deg mulighet til å få anbud og få snakket med rådgivere som kan forsikring.

Og bare vent, det kommer mange innlegg innen fiske også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har noe med forsikring.se å gjøre synes jeg det er helt greit at du gir tips innen for dette temaet, men om du tipser for dette forsikringsselskapet for din egen eller selskapets vinning så er det helt feil synes jeg.

Kom med noen gode fisketips og gode rapporter så får du nok kanskje litt bedre respons også smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel navnet ditt er grinebitter og det forstår jeg... fisketips under spørsmål og forum HELSEFORSIKRING, er vel ikke mange fisketips på denne tråden..hehe

Spørsmål om dekking av sykehusopphold i norge er gratis osv, ja men vil du vente 6 mnd eller 12 mnd før du blir lagt inn å får hjelp eller ville du f.eks blitt sendt til tyskland for behandling etter 2 uker. Normalt sier det seg selv.

Og desverre så kan og må man kjøpe seg forbi køen osv, helse Norge er bra når du får behandling osv... men den dagen du kjenner noen som ble sittene i helsekø og ikke kom tidsnok så er du nok ikke så negativ til å sjekke.

det er det jeg ønsker og håper folk vil, se og tenk, vurdere.... Dette kan du og folk velge å ta som tips,eller ikke bry deg. Men er nok sikkert noen som setter pris på tips og info innen blant annet helseforsikring, for det kan jeg love deg at ikke mange folk har peiling på.

Og grunnen til jeg har nevt og nevner forsikring.as er de gir deg mulighet til å få anbud og få snakket med rådgivere som kan forsikring.

Og bare vent, det kommer mange innlegg innen fiske også :)

Spørsmålet er om du har noe mer forsikring dott as å gjøre. Jeg er neppe villig til å tro deg hvis du sier det motsatte dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.