Gå til innhold
Fiskersiden

Vision extreme ZIP vadebukse


Flue-Frank
 Share

Recommended Posts

Hei! Er det noen som har erfaring med denne vadebuksen " Vision extreme ZIP " Tenker først og fremst på utlufting og passform (høyt / lavt skritt etc) Kan Samtidig legge til en kommentar ang. Kinetic 02 som skitt fiske selger... Denne slipper ikke ut noe kondens (svette) .. den er også forholdsvis trang rundt midjen... Buksen ble også utprøvd av min bror som er en slankere type, men kondenserer like mye... Blir rett og slett gjennomvåt og lukter Jævelig... (skoene og jakken i settet er ok)

Endret av Flue-Frank
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Jeg har denne i støvelutgave, dvs med påsveisede faste støvler, brukt den i to år, og er svært fornøyd. Den puster kanskje ikke like godt som Simms, men etter mitt syn helt ok, og det er lett å rulle den ned på hoftene når en går slik at det er litt luftigere å gå med. Det er deilig med denne glidelåsløsningen. Ikke bar for å gå på dass, men generelt om en vil lufte litt og ikke ha buksa opp etter armhulene hele tiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen som har erfaring med denne vadebuksen " Vision extreme ZIP " Tenker først og fremst på utlufting og passform (høyt / lavt skritt etc) Kan Samtidig legge til en kommentar ang. Kinetic 02 som skitt fiske selger... Denne slipper ikke ut noe kondens (svette) .. den er også forholdsvis trang rundt midjen... Buksen ble også utprøvd av min bror som er en slankere type, men kondenserer like mye... Blir rett og slett gjennomvåt og lukter Jævelig... (skoene og jakken i settet er ok)

Hei igjen! Ja Herrens veier er uransakelige.. Da ble det ei Rapala Aqualex vadebukse isteden, var heldig og fikk tak i ei til spottpris... Skal bli spennende å prøve...noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.