Gå til innhold
Fiskersiden

Beastmaster


pysa
 Share

Recommended Posts

Fikk tilsendt en Beastmaster casting 80,150gram i dag.Da jeg pakket den opp så jeg at det ikke var keramikkforing i toppringen.

Stangdelene er knallharde å sette sammen og det ser ut som om jeg ikke får satt de sammen den siste cm.(begge skjøtene)Er det noen som har kjennskap til dette?

Endret av pysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet med en beastmaster surf. Var visst et "kjent" problem at ikke alle går sammen.

Fikk grønt lys for å pusse stangdelen forsiktig med et fint pussepapir, til de passet.

Hør med butikken før du prøver noko slikt.

Er butikken i nærområdet, går du og bytter den.

ang keramikkforing i toppringen veit eg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke er helt blåst så er det vel spigotholker på beastmaster serien? De skal ikke helt sammen... den siste cm er der for at du skal ha noe å slite på over tid. Så ikke noe feil der.

Beastmaster surf stengene blir noe helt annet siden det ikke er spigotholk. og det fort kan være at du har fått deler fra fosrkjellige stenger siden de ser ut til å ha individuelle tilpasninger.

Ellers så er ringene på beastmasteren desverre et svakt ledd. Klar reklamasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres igrunn fornuftig ut.Det virker som om stangdelene sitter godt sammen på tross av at de ikke sitter helt inntil hverandre.

Toppstangringen må nok ha keramikkforing med slike kastevekter. Vi får se hva de svarer i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dribble: Om det er spiggott så skal de aldrig helt sammen. Da er stanga ødelagt, Spiggott skal ha en avstand på +-1 cm. Og er meget solide og bra skjøter. Ellers burde det snart bli "forbudt" med keramiske ringer, og særlig på slike stenger. De tåler ingenting av slag etc. Men nye ringer får du fint tak i en sporsfiske butikk. Sikkert flere av annonsørene her på forumet som har dette. Er stanga helt ny så ville jeg byttet/reklamert. Trodde de hadde kuttet ut keramiske på Beastmateren. Jeg kjøpte en lett havfiske opp til 150gram, og den var heldigvis med nye ringer som tåler en støyt. Fikk også en nye stang i våres med en skadet keramisk ring. Gått av en liten bit. Mistet 150 meter PP pga dette da jeg ikke så dette føre snøre ble kuttet av. Endret av potbelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.