Gå til innhold
Fiskersiden

Hvorfor godta 100 000-tråden og treordsleken?


boganis
 Share

Recommended Posts

Er det for å øke antallet egne innlegg at folk etablerer slike tråder?

Kan ikke si at det ligner mye på hverken forumtrening i Testforum eller akseptable OT-temaer, snarere ligner det "morotråder" i ungdoms/barneforum.

En del av OT-postene i testforum er trivlige, men de to nevnte trådene, 100 000- og treordsleken-trådene er bare støy!

Hilsen:

Grinete gammel gubbe

Endret av boganis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, veg, men de stjeler båndbredde, server-kapasitet og harddisk-plass fra forumets egentlige tema?

Hvorfor ikke lage slike tråder i www.diskusjon.no når man kjeder seg?

mulig det, mye unødvendig i et forum vell? men den diskusjonen du starter nå er vell ikke mye bedre? å lage en tråd for å disk det du synes er tull.. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det, mye unødvendig i et forum vell? men den diskusjonen du starter nå er vell ikke mye bedre? å lage en tråd for å disk det du synes er tull.. ;)

Tydelig at jeg burde sendt en PM til Remy vedrørende mine meninger enn å legge dem ut her ja :|

Ser at det kan være OK å diskutere fotball og en hel haug med andre tema med andre fiskekompiser/åndsfeller (og noen synes sikkert at treordsleken er god lesning),

disse har innhold og underholdningsverdi, om ikke for alle, så for de temaet måtte interessere. Men 100 000-tråden?

Men, det er i skrivende stund 11 084 medlemmer i forumet, og for å nå trådens mål må vi i snitt skrive 9,022013713460844 tråder uten innhold for at trådsvarene skal nå antallet 100 000??

Som påpekt, min tråd blir også støy - så det kommer ikke mer fra meg her.

Om det oppstår behov for å lufte min frustrasjon på et senere tidspunkt lover jeg å sende PM til forumadministrator i stedet.

Endret av boganis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at mange syens de to trådene er meningsløse til en irriterende grad, men de kan fungere som en grei tidtrøyte. Å lese dem har neppe noe for seg men å skrive i dem for å få tiden til å gå kan til tider være helt ok.

Forumet skal være en sosial greie og disse to trådene kan oppfattes som en form for selskapsleker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådene er ett middel i å holde folk på forumet til enhver tid.. mer reklamekroner av slikt vet du, samt den fordelen at om noen lurer på noe, ja så er sannsynligheten for at det er aktive medlemmer inne på siden større.

correctomento, bortsett fra at reklamekronene ikke påvirkes av det-det styres av andre faktorer. Dessuten er det ikke noe problem med verken serverplass eller båndbredde hos FS etter at vi gikk over til dedikert server :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 000 - 0 tråden ble startet 22mars 2008. og hitil har vi postet 7217 poster der.. tar nok noen år til før den tråden er ferdig xD

7200poster på nesten 2 1/2 år

om ikke min grove beregning er helt på jorde.. med samme deltakelse som det til nå har vært.. når vi målet om 32 år ca xD

noen som tror forumet er oppe til den tid? eller internett i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.