Gå til innhold
Fiskersiden

FLØTTER TIL GRONG:D


storlaksen16
 Share

Recommended Posts

Ja jeg har da kommet inn på sportsfisker linja i grong så da må jeg nesten fløtte opp dit også for synes det er litt langt å pendle fra slemmestad til grong og hjem vær dag!!! trur faktisk ikke jeg kan rekke det engang! så da fløtter jeg da opp dit:D

Jeg har skaffa meg hybel rett ved skolen men kjenner jo ikke en levende sjel der oppe så kansje mulig å få noen kontakter der?

Hvordan er fiskemulighetene der? Hva koster kort i Namsen i det området? hvordan er det lettest å komme seg til kysten med buss ell tog ell hva som kjører ned dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod det slik at det var Seter-namsen som var sportsfiskelinja sin boltreplass. Ellers så har du åpne vald i namsen til en billig penge (kommer ikke på navnet. Priser ned mot 200 p.døgn samt mulighet for sesong) samt Himo/Rodum i bjøra (300p.døgn). Ellers har du øvre del av sandøla. Åpent til 15.sept mener jeg og huske, men litt stiv pris etter min hukommelse i forhold til hvor mye laks som går opp tømmeråsfossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhalla sportsfiskeforening har du vel også (tror den heter det). Da har du mulighet til å blant annet få båtfiske på et (antageligvis) det beste valdet på Overhalla - Øvre Vibstad.

Ta kontakt med Rune Lassemo på G-sport på Overhalla så er jeg sikker på at du får all hjelp du trenger. Det er kanonkjekke folk (han og Tor) og de kan Namsen ut og inn.

Lykke til - og jeg tror ikke du trenger å være redd for mangel på fiskemuligheter. Laks, kystfiske, ørrett, isfiske........ you name it - du er midt i smørøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.