Gå til innhold
Fiskersiden

Fine Gjedde plasser på Semsvannet


Shifty
 Share

Recommended Posts

Fra tangen er det muligheter, mye smått da, pass opp for hunder.

Tenkte på det, men mye hunder der ja.. Skal opp på søndags morning, tenkte og prøve meg litt der med bade plassen med bryggerhuset. fikk en på 2,6 der med sivet.

Er du der ofte og fisker gjedde? isåfall kan vi jo ordne et gjedde treff for folk fra fiskesiden. Fått er fin abbor der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt med en dag der ja, kan desverre ikke i morgen, men en annen dag er aktuelt, send gjerne pm. Fisker ikke ofte gjedde der nei, fiska der etpar ganger. Fin abbor altså? Har en drøm om fin abbor på isfiske der i vinter, hvis du har lyst så er jeg veldig hypp på info fra det vannet. I askerjff (medlem der) er det ikke mye svar å få på mail i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er der oppe så ofte jeg kan. Her er ene Abboren jeg fikk i dag.106204_s.jpg Den var helt i hundre, stakk meg jaggu til blods også..

Ble ingen gjedde i dag, men fant gromplassen min. Vi fikk 3 napp av gjedder, en på kroken som var ca, 3-5 kilo, den glapp halvmeteren før land. 2 "store" Abbor

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, hva pleier du å fiske abboren med da? Kanskje jeg tar en tur neste helg jeg også...

Jeg fisker små mort først. Bruker da en deig laget av mel,vaniljesukker, salt og vann.

Så bruker jeg mort som agn og hiver uti med lykke duppen min på. helst der det er deti et tre eller er siv. stilig fisk

du ser agnet der med snus boksen på bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.