Gå til innhold
Fiskersiden

Er det noen som har tiagra 20?


BINN LADDEN
 Share

Recommended Posts

Den som er avbildet i villmarksbutikken må være gammel, den har den gamle typen sveiv.

Jeg har ei på gang til laaaaaaaaaaangt bedre pris, og den har selvsagt den nye sveiven.

Tenkte jeg ville bytte fra 30 til 20, men er jeg da den eneste som har ei slik snelle???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er avbildet i villmarksbutikken må være gammel, den har den gamle typen sveiv.

Jeg har ei på gang til laaaaaaaaaaangt bedre pris, og den har selvsagt den nye sveiven.

Tenkte jeg ville bytte fra 30 til 20, men er jeg da den eneste som har ei slik snelle???

Uans om det er avbildet med den gamle sveiven betyr det ikke att det nødvendigvis er sånn, jeg kjøpte Tiagra 16 fra SkittFiske.no å der er den også avbildet med den gamle sveiva. Fikk fordeom den nye =) Ville ringt villmarksbutikken å forhørt meg litt i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke jeg som skulle ha 50 snella evt.

En i klubben vår skulle ha tiagra med stort håndtak, både 20, 30 og 50 er da aktuelle.

Men det som skjer nå er at jeg kjøper en 20 til meg, så selger jeg 30 snella mi til ham.

Jeg liker å ha ting som ikke alle andre også har hehe.

Er vel litt derfor jeg kjøpte 12'eren, i tillegg til at det er ei fantastisk kjekk snelle selvsagt.

Men eh....er det ingen andre som har 20 utgaven her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.