Gå til innhold
Fiskersiden

MFF har årsmøte


sølvreven
 Share

Recommended Posts

Ja man kan begynne å spekulere :-) Markfiskernes Forening - subben ved elvebredden har årsmøte hver dag de :)

Titter på endel videoer fra en svunnen tid, og sammenligner med de siste årene. Kan nok trygt si at laksefiske har tatt av for fullt de siste årene, når jeg ser på div. videoopptak. Må flire litt når jeg ser alle folka langs elvebredden nå, som jakter på den store. Her gikk jeg og trasket i mine "yngre" dager, og så nesten ikke snurten av en fisker før langt ute i juni :D

Mens idag vrimler det av håpefulle i alle krinker og kroker. Og det rare er at sjansen for laks idag er mye større enn hva det var i gamle da`r. Det er helt klart mye mere laks på elva nå i juni, enn det var tidligere. Kan ikke sammenlignes ! Og etter hvert så virker jo de gode årsfangstene som en magnet for laksefiskere fra fjern og nær. Fant fram en artig snutt. Jeg har iallefall selskap nå, og er ikke lenger en ensom elvezoombie som går og mumler for meg selv eller en og annen skabbrev ute på elveørene.

It`s my lucky day : (er litt imponert over fotarbeidet, he he) Se og lær Remy ! Dette er sportsfiskebalett !

Håper Gamlingen ser dette, og lærer seg å fiske med ordentlig redskap :)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.