Gå til innhold
Fiskersiden

Nyfrelst isfisker


widowmaker
 Share

Recommended Posts

Etter ca 25 års opphold fra isfiskets gleder, er jeg nå klar for en ny start. Nytt utstyr er på vei, og viljen er stor.. Er bosatt på Slemmestad, og er ute etter tips på fine plasser å starte. Er ikke så kravstor, litt småabbor etc sånn for å få feelingen igjen. Er det fortsatt fisk i Mørkvann på Hurum? Alle tips mottas med takk.. Satser på lett mormyska fiske.

Gode ørretvann er heller ikke å forakte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ca 25 års opphold fra isfiskets gleder, er jeg nå klar for en ny start. Nytt utstyr er på vei, og viljen er stor.. Er bosatt på Slemmestad, og er ute etter tips på fine plasser å starte. Er ikke så kravstor, litt småabbor etc sånn for å få feelingen igjen. Er det fortsatt fisk i Mørkvann på Hurum? Alle tips mottas med takk.. Satser på lett mormyska fiske.

Gode ørretvann er heller ikke å forakte.....

Svært lite kjent i området du bor på beklager, men anbefaler deg å prøve drammensfjorden. Kommenterte bare for å ønske deg en god tur og SKITT FISKE, dessuten hadde det vært fint om du kunne skrive en liten rapport om hvordan turen(e) var så jeg også kan få en oppdatering :spell:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En foreløpig rapport fra hurum marka: I Røskestadvannet fikk jeg 17 abbor på et par timer, men det var mest smått. Tok alle på gul mormyshka med enten hvit maggot, eller fjærmygglarve.

Prøvde Mørkvann idag.. 3 timer fiske med over 20 hull, resulterte i en abbor..... Men det var til gjengjeld, ny pers, med 407 gram! Artig!

Den tok på rød og gul mormyshka, med to hvite maggot, dybde ca. 2 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.