Gå til innhold
Fiskersiden

fiske lør 12/2?


trondersvensk
 Share

Recommended Posts

hvor tenker dere??

Vet inte vart eller med vem=) Är bara gira på att komma mig ut, å blir som regel bättre om man inte sitter å fryser alena. Och om man dessutom kan träffa fiske folk som man kan lära lite ifrån så e d absolut inte dumt. Står att det ska bli pent vær men små kallt på lør, e ju inte så illa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frister åå joine ja viss det ikke blir for langt unna en togstasjon eller et sted det går buss til fra grong :D har egentlig lovt meg bort til en fest da meen frister mere med en fisketur!!

Jag kör bil jag så är inga problem att hämta och lämna i Trondheim=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil da koste meg litt over 300 kr vær vei å reise heelt dit:( og med 95 kr såå gårre da dårlig:( Skulle egentlig fått inn 500 kr i dag fra en kompis som lånte penger av meg men han finner da på stadig nyye grunner til å utsette det!!! Jeg lot han heller ikke fåå lov til å låne dem men han tok dem mens jeg sov og la igjen en lapp........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil da koste meg litt over 300 kr vær vei å reise heelt dit:( og med 95 kr såå gårre da dårlig:( Skulle egentlig fått inn 500 kr i dag fra en kompis som lånte penger av meg men han finner da på stadig nyye grunner til å utsette det!!! Jeg lot han heller ikke fåå lov til å låne dem men han tok dem mens jeg sov og la igjen en lapp........

För en gris... men han kunde ju gjort värre saker än låna pengar=) Du får bara kose dig på fest istället.

Vi tar det bara en annan gång. Du får ropa till om du är i trondheim nån helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.