Gå til innhold
Fiskersiden

fisketur på onsdag til torsdag?


storlaksen16
 Share

Recommended Posts

Jeg har fri fra i dag og vil da gjerne komme meg ut og fiske i morra men veit ikke hvor jeg skal reise... tar tog eller buss fra grong og har ikke såå alt for mye penger men viss noen har bil og vil ut en tur selv i morra er jeg med og jeg tar med telt:P liker å fiske stort sett alt! så om det er isfiske, havfiske eller kystmeite spiller overhode ingen rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri fra i dag og vil da gjerne komme meg ut og fiske i morra men veit ikke hvor jeg skal reise... tar tog eller buss fra grong og har ikke såå alt for mye penger men viss noen har bil og vil ut en tur selv i morra er jeg med og jeg tar med telt:P liker å fiske stort sett alt! så om det er isfiske, havfiske eller kystmeite spiller overhode ingen rolle!

ta turen til skarnsundet da, skal få gratis overnatting i sløyebua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja dette hører da ikke så ille ut <_< men å sove i sløyebua høres ikke akkuratt fristendes ut da... og blir bare 1 natts fiske for jeg må opp til grong igjen før kl 17 for jeg skal med 1905 toget til trondheim og trondheim oslo :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jaja trenger ikke å lage ny tråd for værgang jeg vil ut å fiske såå bruker denne igjen jeg! ;) har 400 kr til overs så et sted som ikke er for langt unna eller noen som skal ut å fiske som kjører forbi grong? jeg vil i værtfall ut å fiske igjen til helga! samma faan hva så lenge det svømmer i vannet og ikke rundt festlokalene lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.