Gå til innhold
Fiskersiden

Fangstforum for fluefiskere??


bjs
 Share

Recommended Posts

Hoi!

Jeg bare lurte på en ting. Ser at dette forumet delvis blir brukt til fangstrapporter for fluefisking. Det synes jeg er en god idé. Hadde det vært en idé om Fluefiske også i heading/beskrivelse permanent ble gjort om til et sted også for fangstrapport for fisk fanget på flue? For min del synes jeg i hvert fall det er svært lite interessant å lese om slukfiske, meitefiske og ikke minst mataukfisket som bedrives av "Dorgejonas" i Oslofjorden. Jeg bare lurer. Ikke klikk nå. Kom med saklige innlegg/motinnlegg. Det er mulig det blir litt for mange underforum etter hvert, men jeg tror et slikt utvidet Fluefiskeburde ha livets rett. Innrømmer at jeg er litt fluefiskenazi, men like fullt tror jeg en slik justering av Fluefiskekunne ha noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å begynne det. Sikkert ingen som skyter deg hvis du sniker inn en fangstrapport eller to under Fluefiske[ :) ]

Skjønner hva du mener, mye meite under fangstrapporter for østlandet!

Er selv ihuga fluefisker, men begynner nesten å få lyst til å prøve meite etter å ha lest fyldige rapporter fra vellykkete fisketurer.

SB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangstrapporter skal under "FANGSTRAPPORTER OG LOKALE DISKUSJONER" og så under riktig område. MEN, som jeg har sagt flere ganger tidligere, hvis folk blir flinkere til å titulere innleggene sine med overskrifter som "Ørretrapport, flue, Marka, 29/5/04" eller lignende blir det mye enklere for folk å sortere ut innlegg de ikke er interessert i.

I utegangspunktet skal moderatorene flytte fangstrapporter som postes andre steder til riktig sted, men disse moderatorene er noen slappe fisker innimellom og glemmer slike ting - jeg får stramme dem opp!!

Altså: Fangstrapporter SKAL der de hører hjemme - bli flinkere til å lage overskrifter som beskriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.