Gå til innhold
Fiskersiden

Åpningsfiske Borten Losen


Michael Rasmussen
 Share

Recommended Posts

For tredje året på rad blir det en tur til Gaula og Borten.

I fjor forbanna jeg meg på at jeg ikke skulle tilbake, men takket være kortidshukommelse og fiskefeber blir det tur iår også :whistle:

Vi kjører fra Haugesund mandag, så for en gangs skyld har vi en hel dag på oss før vi går i elva, vanligvis er det 10 timer i bilen, og rett i elva, så dette kan bli bra.

Vi har vært der andre uka i juni tidligere, så jeg er spent på å få oppleve selveste åpninga på Borten, ser for meg mye folk og kanskje enda mer laks :D

Skitt fiske folkens, håper å treffe på litt FS folk langs bredden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er funnet nasjonalt viktige kulturminner på øvre del og nedre del av Borten Losen ser jeg i avisa i dag, og hele området er sperret pga arkeologiske utgravinger som har startet opp (i går). Sperringen ble satt opp i går kveld, og voktes av Politiet og Statens Naturoppsyn. Alt fiske den første uka opphører er beskjeden fra DN og FMST på deres nettsider..

Alle som har kjøpt kort som gjelder første uka får tilbud om å fiske nedstrøms Udduvollbru i flo-sonen de 6 første dagene.

Lykke til!

:goodjob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.