Gå til innhold
Fiskersiden

nytt fiskested rundt auli


kjernsmoing
 Share

Recommended Posts

Hei

Ser etter et nytt fiskested rundt auli i sykkelavstand.

hva med fossåa/fossdammen? ser mange har vært innom den. Eller er det andre forslag. Fisker gjedde, ørret, abbor.men har ikke mye meiteutstyr, men hadde vært gøy med vederbuk og lignende :)

(Begynner å bli lei av kjernsmo selv om jeg har fått en 7 kilos der i år)

På forhånd takk for svar

Endret av kjernsmoing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fossåa er ingen dum plass om du skal ha buken/ørret osv osv det er jeg ganske sikker på ettersom den går i hagen min :rolleyes: bankers plass det . Fossdammen er og ett bra sted om du vill prøve gjedde over 10 .Du får skrike ut om du vil ha en guida tur etter litt arter en dag så pleier det ordne seg :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fossåa er ingen dum plass om du skal ha buken/ørret osv osv det er jeg ganske sikker på ettersom den går i hagen min :) bankers plass det . Fossdammen er og ett bra sted om du vill prøve gjedde over 10 .Du får skrike ut om du vil ha en guida tur etter litt arter en dag så pleier det ordne seg :)

Var en tur på mandag til fossdammen/fossåa fiska litt i dammen, men vi gikk fort opp i åa og der fikk vi to små vederbuker, en hork, og en abbor, men det var litt for varmt tror jeg. (litt for varmt for meg isåfall)

Er det grunt i dammen, så veldig grunt ut øverst.

Vi møtte forresten et rådyr :)

Endret av kjernsmoing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor i Norge er dette hen? Prøvde å finne de på gulesider.no kart men var flere steder som het det samme. Prøvd meg litt i Nitelva og Glomma uten særlig hell etter gjedda. Kunne tenke meg å prøve fossedammen og fossåa hvis det er god sjanser for pen gjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.