Gå til innhold
Fiskersiden

LAWSON PREY WINDER PLD 12


Sondre-Pou
 Share

Recommended Posts

Som Palkr skriver er dette egentlig Omoto-sneller (http://www.fishing-tackle.com.tw/product1-3.html). Jeg har en Omoto vs10 som er størrelsen under, som jeg er godt fornøyd med. Dog har den ikke fått hardkjørt seg skikkelig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan .joda det er ei god snelle har brukt PLD12 nå i et år og da kun på kveita.Snella har ikke hatt noen problemer med stilte inn bremsen på første kveita i mai i fjor og den kommer til og være innstilt på det samme i år.

Jeg har hørt at noen mener den har noe ujevn brems ,men det er jeg nå ikke helt sikker på.Vekta er grei tror det er 580gr.Bruker den mye til agnfiske ,men også mye aktiv jigging .

Den største kveita som kom opp i fjord var 195 cm lang ,da fungerte den gått som heise kran.Tror den fikk ca 2-300timer med fisking i fjord så det skal bli morro og se inni den før årets sesong starter :rolleyes2:

Hei Potbelly du kunne nåvel fortalt meg at aveten og PLD er storsett samme snella litt før jeg falt jo helt for den aveten jeg kjøpte i fjord på tampen av sesongen ikke rart det kjentes ut sonm den bare passa i handa hehehehe. :bow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.