Gå til innhold
Fiskersiden

Okuma Cedros Speed Jig og Daiwa Saltist LD30-2


Lho
 Share

Recommended Posts

Har to Cedros liggande. Båda er for multi snelle. Med Alps komponenter.

En 30-160 gr og en 90-200 gr. 400 kr

http://skittfiske.no...0000053449.aspx

En Daiwa Saltist LD30-2 speed. Kom precis tillbaka fra service. Vill ha 1800 kr for den.

http://skittfiske.no...0000061890.aspx

Allt köpt 2010 og nesten ikke brukt.

Alt Solgt

Endret av Lho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme selv, har brukt den på alt fra flyndremeite til kveitefiske, dyphavsfiske og mediumfiske. En ganske allsidig snelle til en god pris.

Såvidt jeg skjønner er huset på denne snella støpt i alu, hvordan opplever dere kvaliteten på godset ift sneller som er frest ut fa en klump med alu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg skjønner er huset på denne snella støpt i alu, hvordan opplever dere kvaliteten på godset ift sneller som er frest ut fa en klump med alu?

Såvidt jeg vet så har jeg 3(?) sneller som er frest ut av alu, og 4(?) som er støpt i alu, merker ikke særlig forskjell.. Tror hovedforskjellen er bruddstyrken på selve huset ved fight med stor fisk, snakker litt over norsk liga hva fangst angår.. Daiwa støper vel stort sett alle sine , har tilgode å se noen brudd på dem enn så lenge.. Har derimot sett noen brudd på TLD30< fra utlandet, og da har det vært noen beist i andre enden av snøre. Så min konklusjon er at til selv brutalt kveitefiske i Norge er selve styrken på huset innenfor trygge marginer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til at jeg byr 1600,-? Kan komme ut til deg i langhus i morgen (visst du bor der?) cash direkte i hendene til deg. Så får jeg fiklet litt ned snella og sjekket den også.

No offence, men å krangle på 200kr for ei snelle som er verdt over det dobbelte ny som bruktpris, INKLUDERT braid.. det er ikke noe å prute på.

Men selvfølgelig, min mening. Den er verdt 1800kr uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til at jeg byr 1600,-? Kan komme ut til deg i langhus i morgen (visst du bor der?) cash direkte i hendene til deg. Så får jeg fiklet litt ned snella og sjekket den også.

Sorry, men OC er inne på noe her....vill ha 1800 for den.

Endret av Lho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men å krangle på 200kr for ei snelle som er verdt over det dobbelte ny som bruktpris, INKLUDERT braid.. det er ikke noe å prute på.

Men selvfølgelig, min mening. Den er verdt 1800kr uten tvil.

Du har helt rett i det. Er et kjempe tilbud. Men når du er student og budsjettet er sprengt og en ny snelle er noe du egentlig ikke trenger. Så må det da være lov til å komme med et bud så langt som du kan strekke deg. Er jo ikke noen krangel på gang heller. Han trengte bare å si nei og det har han gjort. Saken er ute av verden nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.