Gå til innhold
Fiskersiden

Bileder frå Sigbjørn Solås på fiske i sunnhordlandsfjordane 2013.


sigbjørn
 Share

Recommended Posts

Fin fisk Sigbjørn!

Eg kjørte hjem båten i fra Valevåg tirsdag, og håper å få lurt opp noen store langer og brosmer i Bokn/Nedstrand området fremover :-) Det har vært et eventyrligt torskefiske i Skudnesområdet de siste ukene, så vi må vel prøve å komme oss en tur dit ut også før den forsvinner.! Lenge siden jeg har vært på dypet nå så eg blir litt blank i øya når eg ser slike fine langer du får :-))

Mvh

Affi

Endret av affi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fisk Sigbjørn!

Eg kjørte hjem båten i fra Valevåg tirsdag, og håper å få lurt opp noen store langer og brosmer i Bokn/Nedstrand området fremover :-) Det har vært et eventyrligt torskefiske i Skudnesområdet de siste ukene, så vi må vel prøve å komme oss en tur dit ut også før den forsvinner.! Lenge siden jeg har vært på dypet nå så eg blir litt blank i øya når eg ser slike fine langer du får :-))

Mvh

Affi

Hei, Affi.

Eg har ligge lågt i terenget når det gjelder fiske på djupe, dei siste to åra. Kansje ok å stoppe opp litt av og til når det blir litt for intenst, men nå er tiden inne for å jakte på stor fisk igjen. Eg har absolutt tenkt å offre meg litt for fiske frammover, så håper det kommer nåken fine bileder på nette framover. Merkeligt at eg sku dompe borti så pass stor fisk første fisketuren min på over eit år. Kaller det heller comback-flaks, Affi.

Eg har som mål og fiske i Skåneviksfjorden og Åkrafjorden i vår / sommar, kansje om eg skal leige meg ei hytte inne på Knapphus ei helg f.eks. (y)

Endret av sigbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.